דאסו סיסטמס רוכשת את Exa Corporation

2 אוקטובר, 2017

דאסו סיסטמס תשלם 400 מיליון דולר תמורת החברה האמריקאית. ברנרד שארלז, מנכ"ל דאסו סיסטמס: "סימולציה של זרימה דינאמית היא חלק חשוב באסטרטגיית הסימולציה שלנו ל-Multiphysics ו-Multiscale"

Exa Fluid Simulator

חברת דאסו סיסטמס (Dassault) רוכשת את חברת Exa Corporation ממסצ'וסטס, ארה"ב, המספקת תוכנת סימולציה להנדסת מוצרים. דאסו הודיעה שבתוך כשבוע וחצי היא תפרסם הצעת רכש לכל מניות Exa במחיר של 24.25 דולר למניה במזומן, המעניקה לחברה שווי של כ-400 מיליון דולר בקירוב. בשנת הכספים שהסתיימה בינואר 2017, הסתכמו המכירות של Exa ב-72 מיליון דולר. התוכנה של Exa מאפשרת להם לבצע הערכה של דינמיקה גבוהה של נוזלים אווירו-אקוסטיקה וניהול תרמי לאורך תהליך התכנון. היא משמשת מתכננים ומהנדסים בכ-150 חברות תעשייתיות מתחומי התחבורה והניידות, התעופה, הביטחון ועוד. בין לקוחות החברה: BMW, טסלה, טויוטה, נאס"א, Ebraer ועוד.

סימולציה של זרימת נוזלים, כגון לצורך קירור של מנוע או עילוי של כנף, היא מרכיב הכרחי Cביצוע סימולציה של התנהגות מוצרים, טבע וחיים. במצבים רבים, בהם תנאי הזרימה משתנים במהירות, סימולציה של זרמים המשתנים באופן דינאמי היא חיונית כדי להשיג הערכה מדויקת של התנהגות מוצר בסביבת הפעולה. דאסו סיסטמס מתכננת לשמור על המשכיות ללקוחות Exa. במקביל, היא תשלב את פתרונות Exa בתוך המערך שלה של פתרונות ייעודיים לתעשיות.

"סימולציה של זרימה דינאמית היא חלק חשוב באסטרטגיית הסימולציה שלנו ל-Multiphysics ו-Multiscale", אמר ברנרד שארלז, מנכ"ל דאסו סיסטמס. השלמת העסקה צפויה ברבעון הרביעי של 2017, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , תוכנה ותכנון אלקטרוני