Coto מינתה את DSL Components כנציגתה בישראל

3 אוקטובר, 2017

חברת Coto Technology חשפה לפני שנה את סדרת החיישנים וממסרי RedRock, המבוססים על טכנולוגיית Tunneling Magneto Resistance המהפכנית, המאפשר לספק חיישנים רגישים מאוד במארזי SOT-23 ובצריכת אנרגיה מזערית

Coto Technology RedRock

חברת Coto Technology מרוד איילנד, ארה"ב, מינתה את חברת  DSL Components הנמצאת בבעלות דוד ליפנר, לנציגתה הבלעדית בישראל. החברה מסרה ש"הוספת נציגות מקומית עם נסיון של יותר מ-30 שנה בתחום תעשיית האלקטרוניקה, תאפשר לנו להרחיב את הפעילות ואת התמיכה שאנחנו מספקים לשוק הישראלי".

RedRock

חברת קוטו היא מחברות האלקטרוניקה הוותיקות בעולם. היא נוסדה בשנת 1917 כחברה לייצור סלילים, אשר באמצע שנות ה-60 החלה לייצר ממסרי עלה (Reed Relay), באמצעות שילוב טכנולוגיית הסלילים שלה עם מפסקי עלה. קוטו היתה החברה הראשונה בעולם שהחלה לייצר בטכנולוגיית SMT ובשנת 2001 הוציאה לשוק את הממסר המהיר הראשון שעבד בתדרים של יותר מ-8GHz.

בשנת 2016 החברה השיקה את סדרת החיישנים וממסרי RedRock, המבוססים על טכנולוגיית Tunneling Magneto Resistance – TMR המהפכנית. חיישני/מפסקי TMR מבוססים על תופעה קוונטית מעניינת. הם בנויים משני לוחות של חומרים מתמגנטים המופרדים באמצעות תעלה צרה של מוליך למחצה. כאשר המטענים המגנטיים בשני הלוחות הם בעלי כיוון משותף, הזרם העובר דרך הצומת ניתקל בהתנגדות חשמלית נמוכה. כאשר המטענים המגנטיים הם בעלי כיווניות הפוכה, הזרם העובר דרך המוליך למחצה ניתקל בהתנגדות גבוהה.

ההסבר הפיסיקלי לתופעה הוא שכיווניות המיגנוט משפיעה על ציר התנע של האלקטרונים (Spin) בשכבת החומר המוליך למחצה, ועל ידי כך על התנגדותו למעבר זרם. התופעה מאפשרת לייצר חיישנים המגיבים ברגישות גבוהה מאוד לשינויים בשדה המגנטי סביבם, וכן מפסקים המשנים את מצבם בהתאם לשינויים המתחוללים בסביבתם.

חיישני TMR מאופיינים במארז קטן (SOT-23) ובצריכת אנרגיה נמוכה מאוד, ולכן הם נחשבים למתאימים במיוחד עבור מוצרים הפועלים באמצעות סוללה כמו מכשור רפואי נייד (משאבות אינסולין, מכשור רפואי לביש, מצלמות גלולה וכדומה), מכשור צרכני לביש, הפעלת מעבדים רדומים, ציוד מדידת רמת נוזלים וכדומה.

למידע נוסף: דוד ליפנר, 053-6061655, david@dsl-components.comwww.DSL-Components.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות