אורבוטק הכריזה על מכונה המבצעת 4 בדיקות PCB שונות

24 אוקטובר, 2017

מכונת Ultra Dimension החדשה של חברת אורבוטק מיועדת לשימוש בקווי ייצור של מעגלים מודפסים מתקדמים בעלי רמת ציפיפות גבוהה מאוד ומעגלי המשמשים במצעים של מארזי שבבים

ORBOTECH

חברת אורבוטק ( Orbotech) מיבנה, הכריזה היום על מכונת בדיקות אופטיות (AOI) חדשה למעגלים מודפסים (PCB) המבצעת ארבע בדיקות שונות, שעד היום בוצעו באמצעות מכונות אנספקשן נפרדות. המכונה החדשה בשם Ultra Dimension מיועדת לשימוש במפעלים לייצור מעגלים מודפסים מתקדמים. להערכת אוטבוטק, זו המכונה הראשונה בשוק המבצעת את כל ארבעת הבדיקות המרכזיות בתעשיית ייצור המעגלים המודפסים.

הבדיקות שהיא מבצעת כוללות בדיקת pattern inspection לוודא שאין קצרים ונתקים בין המוליכים במעגל, בדיקת laser via inspection לאימות התקינות של קישורים בין השכבות, בדיקה בטכנולוגיית Multi-Image Verification שבה המעגל נבדק באמצעות מספר אורכי גל בו-זמנית כדי להגדיל את דיוק המדידה. הטכנולוגיה הזו הוצגה לראשונה בתוך מערכת Ultra Fusion של אורבוטק, ומותאמת לדרישות של מעגלים מודפסים צפופים מאוד (HDI – High Density Interconnection) ושל מצעי PCB במארזי שבבים. בנוסף, מכונת Ultra Dimension החדשה כוללת גם מדידות 2D Metrology המספקות מידע על המימדים המדוייקים של מרכיבי המעגל, באמצעות ניתוח אותות חוזרים ממספר מקורות שונים המאירים את המעגל הניבדק. טכנולוגיה זו מודדת בו-זמנית את את רוחב המוליך מלמעלה ומלמטה ואת צורות משטחי ההלחמה.

המכונה מבצעת את הבדיקות בו-זמנית בסריקה אחת, באמצעות שימוש בטכנולוגיות הקנייניות Triple Vision Technology ו-Magic Technology. הן מאפשרות לבצע את המדידה באמצעות מקורות אור שונים ושלושה סוגי תמונה שונים. המכונה החדשה מיועדת בעיקר לשוק הייצור של מעגלי SLP/mSAP ולשוק מעגלי ה-HDI. אורבוטק שילבה במכונה את טכנולוגיית Remote Multi-Image Verification, המאפשרת לנתח מרחוק את התמונות שנאספו על-ידי המכונה, ולהבדיל בין התראות אמת והתראות שווא. להערכת החברה, המערכת החדשה מקטינה משמעותית את מספק עמדות הבדיקה הדרושות להתקנה בקו הייצור.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית