פריון ובינג האריכו ב-3 שנים את הסכם שיתוף הפעולה

30 אוקטובר, 2017

מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "ההסכם עם מיקרוסופט בינג מחזק את מעמדנו בתעשיית החיפוש". מניית פריון הגיבה להודעה בירידה של כ-8%. ייתכן שהמשקיעים ממתינים לתוצאות הרבעון השלישי שיתפרסמו ב-9 לנובמבר

Microsoft Bing Screen

חברת פריון נטוורק (Perion Network) האריכה את הסכם שיתוף הפעולה עם מנוע החיפוש Bing של חברת מיקרוסופט. ההסכם החדש כולל הפצה במחשבים שולחניים ובאבזרים ניידים ויימשך עד סוף 2020. "המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי  עם מיקרוסופט בינג נועד להרחיב את נוכחותנו בתחום", אמר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "ההסכם מספק לנו הזדמנויות צמיחה נוספות. זהו ההסכם המשמעותי הראשון שנחתם תחת מייק גלובר, המנהל החדש של חטיבת החיפוש שלנו, והוא מחזק את פעילות החטיבה ואת מעמדנו בתעשיית החיפוש".

להערכת חברת ComScore, בינואר 2016 תפסה בינג כשליש מתוצאות החיפושים שנעשו בארצות הברית באמצעות מחשבים שולחניים. באותו חודש בוצעו כ-17.5 מיליארד חיפושים, מתוכם החזירה גוגל 64% מהתוצאות ומנוע החיפוש בינג החזיר 31.9% מהתוצאות. חברת פריון מספקת טכנולוגיות לקידום החשיפה של אתרי תוכן ויצרני אפליקציות. הפתרונות של החברה מאפשרים למפרסמים למקסם את הפרסום ברשת באמצעות ניתוח של נתוני החשיפה באתרים, במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות ובסלולר. בין השאר היא מספקת כלים לביצוע אוטומטיזציה של קמפיינים והתאמתם לקהלים שונים, ולקידום ההפצה של אפליקציות.

ארגון מחדש בחברת פריון

חברת פריון נמצאת בתהליך של רה-ארגון אסטרטגי מקיף. בסוף 2016 הודיע המנכ"ל מנדלבאום על פרישתו מהחברה, ובסוף ינואר מונה דורון גרסטל למנכ"ל החברה. עם כניסתו לתפקיד הוא החל בתהליך בדיקה כולל של כל עסקיה. בעקבות הבדיקה, החברה ביצעה ברבעון השני של 2017 מחיקת ענק בהיקף של 44 מיליון דולר, בעקבות רכישת חברת אנדרטון (Undertone) בסוף 2015 תמורת כ-180 מיליון דולר. בחודש אפריל השנה התפטר סמנכ"ל הכספים יעקב קאופמן, לאחר 11 שנים בתפקיד.

במחצית הראשונה של 2017 הסתכמו הכנסות החברה בכ-132 מיליון דולר, בהשוואה לכ-154 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. למרות שהמנכ"ל העריך שההסכם עם מיקרוסופט יסייע לחברה לצמוח, המנייה בנסד"ק דווקא ירדה ביותר מ-8% וכעת היא נסחרת בנסד"ק ובבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של כ-81 מיליון דולר. יכול להיות שהמשקיעים ממתינים לתוצאות האבעון השלישי, שיתפרסמו בעוד כשבוע וחצי.

למידע נוסף: www.perion.com.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע