מנכ"ל TOSHIBA Memory יבקר ב-KLA Tencor מגדל העמק

14 נובמבר, 2017

חברת KLA Tencor מארגנת סדרה של מפגשים בין מדענים וסטודנטים להנדסה בישראל לבין מנהל מפעל TOSHIBA Memory, קויצ׳ירו שיבאיאמה, שיתקיימו ב-20 וב-21 בנובמבר. הכניסה חופשית

TOSHIBA Memory CEO

השלוחה הישראלית של חברת KLA Tencor העולמית, המספקת פתרונות מדידה ובקרה של ייצור של שבבים, תארח בשבוע הבא משלחת בכירים מחברת TOSHIBA Memory Corporation בראשות המנכ"ל קויצ׳ירו שיבאיאמה (Koichiro Shibayama). שיבאיאמה ייפגש עם אורי תדמור, נשיא ומנכ״ל KLA Tencor ישראל, שילווה אותו גם בתוך מרכז הפיתוח של KLA-Tencor במגדל העמק.

אורי תדמור

חברת Toshiba מפתחת ומייצרת מוצרי זיכרון פלאש, זיכרונות בלתי נדיפים, כרטיסי SD, מוצרי כונני זיכרון USB, כונני SSD ועוד. לחברה שיתוף פעולה ארוך טווח עם KLA Tencor, שבמסגרתו הן מפתחות טכנולוגיות ושיטות מדידה ובקרה חדשות, המשולבות בתהליכי הייצור של שבבים. בנוסף, יבקר שיבאיאמה במספר מוסדות אקדמיה מובילים, בהם: הטכניון, אוניברסיטת בר אילן והאוניברסיטה העברית, וייפגש עם סטודנטים וחוקרים מהפקולטות לפיזיקה, הנדסת חומרים, הנדסה מכנית והנדסת אלקטרוניקה.

חברת KLA Tencor מארגנת סדרה של מפגשים בין מדענים וסטודנטים להנדסה לבין קויצ׳ירו שיבאיאמה. במפגשים האלה הוא יציג את הטכנולוגיות החדשות של החברה שהמציאה את טכנולוגיית NAND Flash ויתאר את סגנון העבודה היפני.

מועדי המפגשים עם הסטודנטים: 20 בנובמבר 2017 – אוניברסיטת תל אביב, 21 בנובמבר 2017 – אוניברסיטת בר אילן והאוניברסיטה העברית בירושלים, 22 בנובמבר 2017 – טכניון. הכניסה חופשית.

חברת KLA-Tencor מפתחת ומייצרת פתרונות עבור תעשיית השבבים מזה כ-40 שנה. השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק. היא מעסיקה יותר מ-500 עובדים וחגגה לאחרונה 31 שנים להקמתה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , אנשים , חדשות