מרצדס בנץ חונכת מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב

16 נובמבר, 2017

מרכז הפיתוח בתל אביב יעסיק בתחילה 25 עובדים ויתמקד בפיתוח שירותי ניידות ותקשורת בין כלי רכב. מנכ"ל מרצדס-בנץ: "ישראל מחזיקה באחד מארבעת מאגרי הכישרונות הגדולים בעולם"

תאגיד הרכב הגרמני דיימלר (Daimler), הכולל בין היתר את חברת המכוניות מרצדס-בנץ, חנכה היום מרכז מחקר ופיתוח של מרצדס-בנץ בישראל. מרכז הפיתוח, אשר ממוקם בתל אביב, יעסוק בעיקר בפיתוח שירותי ניידות, תקשורת ודיגיטליזציה בין כלי רכב. דיימלר מצטרפת לשורה של חברות בתחום הרכב כגון ג'נרל מוטורוס (General Motors), חברת המיפוי HERE ויצרנית המערכות לכלי רכב דלפי (Delphi), שמזהות פוטנציאל בתעשיית החדשנות ובהון האנושי המקומיים ופתחו בישראל מרכזי פיתוח בשנים האחרונות.

ד"ר דיטר זטשה, יו"ר מועצת המנהלים של דיימלר ומנכ"ל חברת המכוניות מרצדס בנץ, אשר הגיע לישראל לרגל אירוע הפתיחה, הסביר את הסיבות שהביאו להחלטה לפתוח בישראל מרכז פיתוח. "ישראל מדורגת בין חמש האקו-סיסטם המובילות והמועדפות לחדשנות וטכנולוגיות כגון דיגיטליזציה, שירותי ניידות ומחשוב של מכוניות. "ישראל גם מחזיקה באחד מארבעת מאגרי הכישרונות הגדולים בעולם. אנו שמחים לחזק את רשת הפיתוח הגלובלית של החברה ולמנף את התמהיל התוסס של יצירתיות, אופטימיות ומיומנויות דיגיטליות בכדי לפתח פתרונות ניידות חדשניים עבור לקוחותינו."

על פי דיימלר, מרכז הפיתוח בתל אביב אמור להוות נדבך חשוב ברשת מרכזי מחקר ופיתוח של החברה הפועלים ברחבי העולם. פתיחת מרכז הפיתוח של מרצדס-בנץ בתל אביב מהווה חלק מהאסטרטגיה של דיימלר של הרחבה גלובלית של מרכזי המחקר והפיתוח ויצירת התמחויות על פי מדינות. במסגרת האסטרטגיה הזו, מרכז המו"פ בתל אביב יתמקד בכלי רכב דיגיטליים ושירותי ניידות, תחום שעל פי דיימלר מתאים למיומנויות של תעשיית הסטרט-אפ הישראלית.

מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב יעסיק בשנה הקרובה צוות של כ-25 עובדים מומחים. מלבד פיתוח ובדיקת פרויקטים לממשקי משתמשים חדשים, תוקם רשת של שיתופי פעולה מקומיים עם אוניברסיטאות וקהילת ההיי-טק הישראלית במטרה ליצור אקו-סיסטם של טכנולוגיות שונות התומכות במכונית מקושרת, כמו למשל אימות זהות ביומטרי, ניווט וחידושים אחרים. דיימלר מפעילה 25 מרכזי פיתוח ב-11 מדינות ברחבי העולם, אשר יחדיו מעסיקים כ- 16,000 עובדים. המרכזים הגדולים ביותר ממוקמים בזינדלפינגן ובשטוטגרט-אונטרטורקהיים, סאניוול בקליפורניה, בנגלור בהודו ובייג'ין בסין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive