תאת טכנולוגיות ממשיכה לצמוח

16 נובמבר, 2017

החברה דיווחה על עלייה של 12% בהכנסות ברבעון השלישי ל-26.6 מיליון דולר, הודות למספר חוזים משמעותיים בתחום התעופה

חברת תאת טכנולוגיות (TAT Technologies) מגדרה, שבשליטתה של קרן פימי, מדווחת על המשך הצמיחה ב-2017. ברבעון השלישי של 2017 הכנסותיה של החברה עמדו על 26.6 מיליון דולר, עלייה של 12%, ובסיכום של תשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-80.2 מיליון דולר, עלייה של 13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. תאת טכנולוגיות מספקת שירותים ומוצרים בתחומי התעופה האזרחית, התעופה הביטחונית ותעשיות ההגנה הקרקעית,

גם הרווחיות של החברה השתפרה באופן ניכר בשנה האחרונה. רווחי ה-EBDITA (לפני ריבית ומיסים) בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-64% ל-7.8 מיליון דולר, ואילו הרווח הנקי במונחי GAAP עלו ב-68% ל-2.7 מיליון דולר.

מנכ"ל ונשיא החברה יגאל זמיר ציין כי הכנסות החברה ממשיכות לגדול באופן אורגני כתוצאה מגידול במכירות ובביסוס מעמדה של החברה בשווקי היעד, ובייחוד בתעשיית התעופה. "החברה ממשיכה להוציא לפועל יוזמות להגדלת הצמיחה, הן אורגניות והן אסטרטגיות, וזאת במטרה להגדיל את רווחיות החברה."

החוזה המשמעותי ביותר שעליו דיווחה החברה ברבעון האחרון היה חוזה בהיקף של עד כ-40 מיליון דולר לשיפוץ ותחזוקת יחידות מנועי עזר (APU) עבור צי מטוסי בואינג ואיירבוס של חברת תעופה אמריקנית. זמיר ציין כי עבודות השיפוץ והתחזוקה, שאמורים להתקיים במתקן השירותים של חברת הבת של תאת בארצות הברית, פידמונט שירותי תעופה, הנמצא בגרינסבורו צפון קרוליינה, יחלו כבר ברבעון הקרוב. בחודש שעבר דיווחה החברה גם על חוזה עם צבא ארצות הברית לתחזוקה ושיפוץ של יחידות תרמיות בהיקף של 4.5 מיליון דולר, וחוזה עם חברת תאלס (Thales) לפיתוח מערכת קירור תרמית למערכת הרדאר של תאלס המיועדת להליקופטר תצפית ופיקוח.

חברת תאת טכנולוגיות פעילה בתחומי התעופה והביטחון באמצעות החברה המרכזית, הפועלת מגדרה, ושלוש חברות בנות, שתיים מהן בארצות הברית ואחת בקריית גת. החברה מספקת מערכות בקרת טמפרטורה תעופתיות, מנועים חשמליים ושירותי תיקון ותחזוקה למערכות תעופתיות. ב-12 החודשים האחרונים עלתה מנייתה של תאת בכ-50% והיא נסחרת לפי שווי שוק של 343 מיליון שקל.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , תעופה וביטחון