קיידנס מריצה את הסימולטור Xcelium על שרתי ARM

20 נובמבר, 2017

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) ו-ARM הכריזו על הזמינות הראשונית של הסימולטור Xcelium Parallel Logic Simulation המיועד להרצה להרצה על-גבי שרתים מבוססי ARM, כדי לספק פתרון סימולציה דל הספק ועתיר ביצועים. ביצוע האימות, טרם ייצור, לתכנוני מערכות על-גבי שבב (SoC) הינה משימה עצומת היקף המהווה כ-70% מעומס העבודה של ה-EDA.

סימולציית Xcelium עובדת במקור על שרתים מבוססי ARM כדי לספק יתרונות של הספק ונפח. הסימולטור הוא חלק מחבילת האימות של קיידנס. מטרתו לשפר את זמן ההרצה באמצעות ביצוע סימולציה מקבילית במספר ליבות בו-זמנית. הסימולטור מספק האצה של עד פי שניים עבור ליבה אחת, והאצה של פי 3-10 עבור משימות סימולציה מרובת ליבות, בהשוואה לסימולטורים קודמים של קיידנס. בין השאר, הוא מספק חציצה אוטומטית (partitioning) של קודי מבדקי האימות והתכנון על מנת להשיג ביצועים מהירים על שרתים מרובי ליבות.

לדברי קיידנס, שרתים מבוססי ARM מספקים את צפיפות הליבות הנחוצה לסימולציה מהירה. בעת הרצה של עומסי עבודה עם ליבה אחת, מסוגלים השרתים מבוססי ARM לבצע יותר משימות Xcelium בתוך אותו foot print של מרכז נתונים. בעת הרצה של עומסי עבודה בהשהיה ארוכה, הם מסוגלים לספק יותר ליבות עבור הסימולציה המקבילה. ביחד, השילוב של סימולטור Xcelium על שרתים מבוססי ARM משמר את התפוקה הנדרשת כדי לפתח SoCs חדשניים.

קיידנס ישראל: www.cadence.com/il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני