אינטל תציג בישראל את מפת הדרכים שלה בתחום ה-FPGA

21 נובמבר, 2017

סגן נשיא אינטל, וינסנט הו, יחשוף את מפת הדרכים של קבוצת הרכיבים המיתכנתים באינטל, בסמינר מקצועי שיתקיים ביום ד' ה-29 בנובמבר 2017, במתחם אבניו שבקרית שדה התעופה

סגן נשיא קבוצת Intel PSG, וינסנט הו, יגיע לישראל כדי להציג בפני התעשייה המקומית את התוכניות של אינטל לשנת 2018 בתחום ה-FPGA, ואת הכיוונים האסטרטגיים שאליה היא תוביל את קבוצת הפתרונות המיתכנתים (לשעבר חברת Altera). וינסנט אחראי על התכנון האסטרטגי והחדשנות בתחומי ה-FPGA באינטל. המפגש ייערך במסגרת יום עיון טכני משותף עם חברת איסטרוניקס, הממוקד בשימוש ברכיבי FPGA לצורך האצת ביצועים ביישומים תובעניים. הסמינר הטכני יתקיים ביום ד' ה-29 בנובמבר 2017 במתחם אבניו שבקרית שדה התעופה.

אחד מהנושאים המרכזיים בארוע יהיה הצגת מתודולוגיות פיתוח חדשות עבור שימוש ב-FPGA להאצת ביצועים ושימוש בטכנולוגיות FPGA כדי להאיץ את הביצועים של מערכות בינה מלאכותית ושל מערכות לימוד מכונה, המבוססות על רשתות לימוד עומק (Deep Learning) ויישומי אנליטיקס.

יום העיון מיועד למובילים טכנולוגיים בתעשיית ההייטק המיישמים טכנולוגיות של אנלטיקת מידע, למידה עמוקה, CTOs, מנהלי פיתוח, מנהלי פרויקטים, מהנדסי מערכת ומהנדסי חומרה ותוכנת Embedded. הוא יועבר על-ידי מרצים מחברת Intel וצוות מהנדסי היישומים של איסטרוניקס, ויכלול תצוגה שתתקיים במקביל אליו, שבה יוצגו פתרונות חדשניים בתחום.

ההשתתפות הינה ללא תשלום, אך מחייבת רישום מראש וקבלת אישור.

למידע נוסף ורישום: Intel PSG Innovation 2017

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות