האוניברסיטה העברית ומלאנוקס יקימו מרכז סייבר חדש

7 דצמבר, 2017

המערכת שהוקמה על-ידי מלאנוקס וביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב, תאפשר לבצע הדמייה של אלפי מחשבים ומתגי תקשורת, על-מנת לפתח פתרונות הגנת סייבר חדשניים ואיתור חולשות בפרוטוקולי תקשורת

MELLANOX CYBER

חברת מלאנוקס (Mellanox) ובית הספר להנדסה ולמדעי המחשב באוניברסיטה העברית סיימו את השלב הראשון של הקמת מרכז סייבר חדש לניסויים המתמחים בנושאי תקשורת. מערכת הבדיקה של מרכז הסייבר החדש תשמש ליצירת סימולציות של עד 1,000 מחשבים פיזיים ועד 100 מתגים מהמהירים ביותר בעולם. היא תשמש ליצירת סימולציות של אלפי שרתים פיזיים ומתגי תקשורת, כדי לסייע לחוקרים לפתח פתרונות פורצי דרך בתחום רשתות התקשורת ואיתור חולשות בפרוטוקולים הקיימים. "מרכז הנתונים החדש מנצל את יכולות המתגים, כרטיסי הרשת ופתרונות ה-Ethernet של מלאנוקס כדי לספק ביצועים מובילים עבור משתמשי האוניברסיטה", אמרה דירקטור מכירות במלאנוקס, יעל בירק חטר-ישי.

"המרכז לחקר הרשתות באוניברסיטה העברית נועד להיות אחד ממרכזי המחקר הגדולים ביותר בעולם בתחום התוכנה", מסר טל אנקר, ארכיטקט בכיר ומנהל שותפויות אקדמיות במלאנוקס טכנולוגיות. "כחלק משיתוף הפעולה העמוק, הקמנו משרד מקומי באוניברסיטה אשר מאפשר לנו לעבוד על בסיס יומיומי עם תלמידי האוניברסיטה וחוקריה, דבר שמספק הזדמנות גדולה הן לאוניברסיטה והן למלאנוקס להמשיך ולשפר את המחקר והפיתוח של מוצרים בתחום הרשתות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , תקשורת