חברת Farnell החלה לשווק את Agilent בישראל
22 אוקטובר, 2010
כניסת חברת Farnell למעגל ההפצה של Agilent בישראל הוא פועל יוצא של הסכם לשיתוף פעולה שנחתם בין החטיבות האירופיות של Farnell ו-Agilent, ובמסגרתו תשווק Farnell חלק ממוצריה של Agilent רק באמצעות האינטרנט
החל מהחודש, גם חברת Farnell משווקת בישראל את המוצרים של יצרנית הצב"ד Agilent, כך מסר ל-TechTime אלכס פוגל, מנהל מכירות Agilent ישראל. חברת Agilent היא ענקית צב"ד המעסיקה 20 אלף עובדים ובעלת מחזור מכירות גדול מ-5 מיליארד דולר. בשנה האחרונה הסתכמו מכירות קבוצת המדידות אלקטרוניות (EMG) בכמחצית ממכירותיה בעולם.
בישראל פועלת Agilent ישירות מול הלקוחות העיקריים. המפיצה העצמאית היחידה שלה בישראלהיתה עד כה חברת טוניטק, שהפיצה מוצרים בסיסייים ללקוחות שהסניף הישראלי לא מגיע אליהם. כניסת חברת Farnell למעגל ההפצה של Agilent בישראל הוא פועל יוצא של הסכם לשיתוף פעולה שנחתם בין החטיבות האירופיות של Farnell ו-Agilent אירופה, ובמסגרתו תשווק Farnell חלק ממוצריה של Agilent רק באמצעות האינטרנט.
חברת Farnell נוסדה ב-1939 בבריטניה כסוכנות למכירת רכיבי רדיו. כיום היא מעסיקה כ-1,200 עובדים, פועלת מול 800 ספקים גלובליים ומציעה שירות 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. במרץ 2010 היא חשפה בישראל את המותג החדש שלה, element 14 (המספר האטומי של סיליקון), המאפשר לבצע את כל פעילות הרכש באמצעות האינטרנט.
לדברי רוברט רוספנז'יווקי, מנהל אזור מזרח אירופה ישראל, המזרח התיכון ואפריקה ב-Farnell, "95% מהעסקים שלנו בישראל הם מקוונים, וכל הלקוחות החדשים שאנחנו מביאים – מגיעים אלינו באמצעות האינטרנט. בשווקים דינמיים כמו ישראל, קל לעבוד ברשת מכיוון שהאנשים אוהבים ורגילים לעבוד ברשת. בשווקים ותיקים כמו אירופה וארה"ב – קשה יותר לחנך את הלקוחות".
פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית