עסקי הווידאו הצילו את המאזן של רדוויז'ן
31 אוקטובר, 2010
הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-24.5 מיליון דולר – צמיחה של 20% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד - ומעל לתחזיות המוקדמות של החברה
בסוף השבוע דיווחה חברת רדוויז'ן (Radvision) על תוצאות הרבעון השלישי. הכנסותיה ברבעון הסתכמו ב-24.5 מיליון דולר – צמיחה של 20% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ומעל לתחזיות המוקדמות של החברה. עיקר הצמיחה הגיע מתחום פתרונות הווידאו של החברה: 20.7 מיליון דולר בהשוואה ל-15.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. התחום השני של החברה, חטיבת הטכנולוגיה, סובל מנסיגה והכנסותיו הסתכמו ב-3.9 מיליון דולר בהשוואה ל-4.8 מיליון לפני שנה.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו מכירות החברה ב-68.6 מיליון דולר, לעומת 58.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל החברה, בועז רביב, ייחס את הצמיחה להצלחתה של פלטפורמת הווידאו SCOPIA: "כיום יש הזדמנויות עצומות בשוק הווידאו, ואנחנו ממוקדים בניצול מהיר של הזדמנויות אלו", אמר.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת