אורכית שילשה את מכירותיה ברבעון האחרון

8 נובמבר, 2010

למרות הצמיחה, הפסדיה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-19.9 מיליון דולר. תחזית המכירות לרבעון האחרון של 2010 היא 6-7 מיליון דולר

יצחק תמיר
יצחק תמיר, מייסד ומנכ"ל אורכית

המכירות של חברת אורכית (Orckit) ברבעון השלישי של 2010 הסתכמו ב-4.7 מיליון דולר, כמעט פי שלושה מאשר מכירותיה ברבעון השני של השנה (1.7 מיליון דולר) ויותר מאשר פי שלושה ממכירותיה ברבעון המקביל 2009, בהיקף של 1.5 מיליון דולר.  אולם במאזן החשבונאי החברה הפסידה 6 מיליון דולר ברבעון האחרון, לעומת 7.7 מיליון דולר ברבעון השני ו-6.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בחישוב תלת רבעוני התמונה שונה: המכירות בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו ב-8 מיליון דולר, לעומת 9.7 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשנים של 2009. ההפסדים בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו ב-19.9 מיליון דולר, לעומת 16.2 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2009.

אורכית מפתחת ומספקת מתגים ומערכות לניטור רשתות איתרנט. החברה פירסמה היום הערכה לפיה  ברבעון האחרון יגדלו מכירותיה, והצמיחה תימשך לתוך 2011. מנכ"ל אורכיט, יצחק תמיר, העריך שהמכירות ברבעון האחרון יסתכמו ב-6-7 מיליון דולר. לדבריו, הודו הופכת למנוע צמיחה של החברה, בזכות שיתוף פעולה עם חברת Alphion ITI, העוסקת בהרחבת תשתיות תקשורת מבוססות GPON ואיתרנט. "התחלנו לספק מוצרים לשני לקוחות חדשים באירופה, והגדלנו את בסיס הלקוחות שלנו ל-20 לקוחות, חלקן מוגדרות כ-Tier 1 וחלקן Tier 2.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת