Ransys מרמת-גן השיקה מערכת משוב ייעודית ליצרניות טכנולוגיה
8 נובמבר, 2010
סמנכ"ל פתרונות ומוצרים בחברה, אייל ברנע: "חברות מתחומי הטכנולוגיה פועלות בסביבת שירות לקוחות שונה וייחודית מכל מגזר שוק אחר"
חברת התוכנה הישראלית Ransys השיקה מערכת ניהול משוב לקוחות, ביחד עם חברת Plengo, המיועדת במיוחד לחברות הייטק ולחברות המפתחות טכנולוגיות מתקדמות. סמנכ"ל פתרונות ומוצרים בחברה, אייל ברנע, אמר שחברות מתחומי הטכנולוגיה פועלות בסביבת שירות לקוחות שונה וייחודית מכל מגזר שוק אחר. "מדובר בחברות בעלות פעילות חוצת יבשות ותרבויות, כאשר אופי שירות הנגזר ממוצרים טכנולוגיים מורכבים המחייבים רמת תמיכה גבוהה ונקודות מגע ברבדים שונים בארגון ופרויקטים הנמשכים לאורך זמן. לכן יש ליישם מתודולוגיית משוב שונה המותאמת לחברות בשוק זה".
המערכת החדשה מבוססת על מוצר הדגל של החברה, Attentive ACE. היא מאפשרת לחברות הייטק להתחבר אל כל ממשקי הלקוח באופן רב-ערוצי תוך בחינת רבדים שונים בארגון וקבלת תמונה מדויקת של רמת שביעת רצונו מאיכות השירות לאורך כל שרשרת הערך. לדוגמא, חיבור שביעות רצון הלקוח מהשירות גם לתהליכי השקת מוצרים חדשים, תהליכים של מחלקת הפיתוח של החברה או אנשי בקרת האיכות (QA). כמו כן, המערכת מאפשרת ביצוע סקרים רציפים בהתאם לאבני הדרך לאורך תהליך פרויקט מול הלקוח, ובכך לאפשר לדרגי הניהול בחברה לוודא עמידה ביעדי השירות ולנטר בזמן אמת כשלים או בעיות, תוך כדי התנהלות הפרויקט.
מנכ"ל חברת Plengo, ראובן הראל, אמר שמרבית חברות הטכנולוגיה מספקות פתרונות ולא רק מוצר מסוים. "הן מתקשרות עם הלקוחות במספר רב של ממשקים ולא רק שירות ותמיכה. חוויית הלקוח יכולה לכלול את איש המכירות, תהליך ההזמנה והמשלוח, יישום הפתרון וכמובן שירותי התמיכה".
חברת Ransys מפתחת פרונות ניהול סקרים ומשובי לקוחות מבוססי אירועים. לאחרונה הגדירה אותה גרטנר כאחת מ-7 החברות המובילות בעולם בתחום ה-EFM. כיום מיושמות מערכות Ransys בכ-250 ארגונים גדולים בארץ ובעולם.
פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , תעשייה ישראלית