PrimeSense: "היעד שלנו הוא לספק 'מוח מרגיש' לכל מכונה"

22 נובמבר, 2010

במהלך כנס 3Screens של איגוד המובייל הישראלי (IMA) אמר מייסד ונשיא PrimeSense, אביעד מייזלס, שהטכנולוגיה התלת-מימדית של החברה מתאימה לשימוש במגוון מכשירים, כולל לשימוש בכלי-רכב ולהפעלת רובוטים

אביעד מייזלס, מייסד ונשיא פריימסנס

אחד מהמושבים המרתקים ביותר בכנס  3Screens שנערך היום בגני התערוכה בתל-אביב על-ידי איגוד המובייל הישראלי (IMA) היה מושב ההדגמות לטכנולוגיות ומגמות חדשות. במסגרת המושב הציג נשיא ומייסד חברת PrimeSense, אביעד מייזלס, את עיקרי הטכנולוגיה של החברה, אשר נבחרה על-ידי מיקרוסופט כטכנולוגיה התלת-מימדית של ה-Xbox.

פריימסנס פיתחה טכנולוגיה להבנת מחוות תלת-מימדיות המבוססת על שבב עיבוד למצלמה תלת-מימדית ותוכנת פיתוח המאפשרת ליישם את השבב בפתרונות שונים. בשנה האחרונה התמקדה החברה בהצגת יכולות הטכנולוגיה בשינוי חוויית המשתמש בעיקר בתחום הבידור הביתי, אולם לדברי מייזלס היעד הוא גדול בהרבה: "החברה גייסה 30 מיליון דולר ממשקיעים וכיום היא מעסיקה כ-140 עובדים. היעד שלנו הוא לספק את המוח המרגיש (Sensing Brain) לכל המכונות הזקוקות לחישה. הכוונה למוצרים שונים, החל מטלפונים ניידים, רובוטים וכלה במכוניות".

דורון גבעון מ-XTRM3D משתתף בתחרות ריצה באינטרנט

לצד חברת PrimeSense, הציג מנכ"ל חברת הסטארט-אפ הישראלית XTR3D, דורון גבעון, את הממשק של החברה לזיהוי מחוות. בניגוד לגישה של PrimeSense, הגישה של XTRM3D היא מבוססת תוכנה. המערכת משתמשת במצלמות הדיגיטליות הדו-מימדיות הקיימות היום במחשבים ובאבזרים ניידים, על-מנת לזהות מחוות של המשתמש העומד מול המצלמה.  התוכנה מתרגמת מחוות אלה להוראות הפעלה, שהאבזר המחשובי מתרגם כהוראות מהעכבר או מהג'ויסטיק. במסגרת התצוגה הראה גבעון משחק מחשב שהורד מהאינטרנט והופעל באמצעות מחוות גופניות בלבד, מבלי לבצע בו התאמות מיוחדות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית , תקשורת