רדוויז'ן זכתה בפרס החדשנות היוקרתי של פרוסט אנד סליבאן
14 דצמבר, 2010
"ההשקעה המתמשכת של רדוויז'ן במחקר ופיתוח מהווים גורם מרכזי בשימור חדשנותה הטכנולוגית ודוחפים את עסקיה", אמר האנליסט סיימון יאנג
חברת רדוויז'ן (Radvision) מתל-אביב נבחרה על-ידי האנליסטים של חברת Frost and Sullivan לקבלת פרס China Best Practice Award 2010 היוקרתי, עבור תרומתה החדשנית לתחום טכנולוגיות הווידאו.
בכל שנה בוחרת פרוסט אנד סליבאן חברה שהמחקר והפיתוח שלה היו או צפויים להיות בעלי תרומה חשובה לתעשייה. "ההשקעה המתמשכת של רדוויז'ן במחקר ופיתוח מהווים גורם מרכזי בשימור חדשנותה הטכנולוגית ודוחפים את עסקיה", אמר האנליסט סיימון יאנג. "רדוויז'ן מפתחת טכנולויות וידאו לדור ה-3 מבוססות IP, והיא ספק מוביל של פתרונות תקשורת ויזואלית ותקשורת אחודה".
בין המוצרים שהרשימו את חבר השופטים: SCOPIA Control, שהיא אפליקציית האייפד הראשונה לניהול מערכת ועידת וידאו, מערכת ועידת הווידאו באיכות גבוהה SCOPIA XT1000, מערכת ועיד הווידאו הראשונה לטלפונים ניידים SCOPIA Mobile V2, ועוד.
להערכת פרוסט אנד סליבאן שוק ועידות הווידאו צפוי לצמוח בשנים הקרובות בקצב שנית גבוה מאוד של 25.4%. חלק ניכר מהצמיחה מונע על-ידי מדיניות ממשלת סין, המיועדת לעודד שילוב של רשתות האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בכבלים.
לפני חודש וחצי דיווחה רדוויז'ן על תוצאות הרבעון השלישי 2010, ממנו עולה שמכירותיה בצמחו בכ-20% ל-24.5 מיליון דולר – כאשר עיקר הצמיחה בא מתחום פתרונות הווידאו של החברה: 20.7 מיליון דולר בהשוואה ל-15.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת