DSP במקום קרבורטור: פריסקייל תפתח בקרת דלק ל-NASCAR

28 מרץ, 2011

מעבדי פריסקייל ישולבו במערכות בקרת המנוע של מקלארן, אשר יחליפו את הקרבורטורים הוותיקים וינהלו את מערכות הזרקת הדלק בכל דגמי המכוניות שישתתפו במירוצי NASCAR Sprint Cup

מעבדי פריסקייל ישולבו במערכות בקרת המנוע של מקלארן, אשר יחליפו את הקרבורטורים הוותיקים וינהלו את מערכות הזרקת הדלק בכל דגמי המכוניות שישתתפו במירוציTechtime Freescale

האיגוד האמריקני למרוצי מכוניות בארה"ב (NASCAR) חתם על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת פריסקייל (Freescale) וחברת מקלארן, לפיתוח והטמעת מערכות הזרקת דלק מתקדמות שישולבו במכוניות המירוץ שיקחו חלק בתחרוית ה-NASCAR Sprint Cup במהלך 2012.

המעבדים של פריסקייל המבוססים על Power Architecture, ישולבו במערכות בקרת המנוע, שיחליפו את הקרבורטורים הוותיקים וינהלו את מערכות הזרקת הדלק בכל דגמי המכוניות שישתתפו במירוצי ה-NASCAR Sprint Cup. ניסויים ראשונים בטכנולוגיה יבוצעו כבר בעונת 2011. מדובר בשינו המהותי ביותר שנעשה במנועי ה-NASCAR מזה כמה עשורים. במסגרת ההסכם, פריסקייל הוגדרה כ"חברת השבבים לרכב הרשמית של מירוצי ה-NASCAR".

"החידושים שהוכנסו לאורך השנים במכוניות המירוץ של ה-NASCAR, אומצו מהר מאוד על ידי כלל התעשייה", אומר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות במזרח התיכון ואפריקה. "שיתוף הפעולה מדגים את הצלחת Power Architecture  כארכיטקטורת מיקרו-בקרים מובילה בתעשיית הרכב". לדברי ברקן, הטכנולוגיה של פריסקייל משולבת מזה מספר שנים בכל מנועי מכוניות המירוץ של מקלארן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים