רבעון המבחן של סרגון עבר בהצלחה

16 מאי, 2011

תוצאות הרבעון הראשון לאחר המיזוג עם חברת Nera הנורבגית, מראות עלייה במכירות ובריווחיות. השלב הבא הוא השגת יעדי המיזוג: 600 מיליון דולר בשנה

חברת סרגון (Ceragon Networks) דיווחה אתמול על מכירות שיא בהיקף של 100.3 מיליון דולר. מדובר בגידול של יותר מ-68% בהשוואה לרבעון הראשון של 2010. עבור סרגון מדובר ברבעון רגיש במיוחד, שכן זהו הרבעון הראשון שבו מאוחדות התוצאות שלה ושל חברת Nera Networks, שאותה היא רכשה בינואר השנה תמורת 48.5 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה, עירא פלטי, אמר שהמכירות ללקוחות המסורתיים של סרגון (לפני המיזוג) תפסו 70% מהמכירות ברבעון, והיו מכירות שיא בתחום עסק הליבה שלה. "המכירות ללקוחות Nera לשעבר, עמדו בציפיותינו", אמר.

לדבריו, "אנחנו מאמינים שעלינו על המסלול הנכון שיאפשר לנו להגיע עד סוף 2011 להיקף מכירות של 125 מיליון דולר ברבעון. זה יהיה שלב ביניים בהשגת היעד של המיזוג עם נרה: מכירות בהיקף של 150 מיליון דולר ברבעון עד לסוף 2012".

עוד על עסקת Nera: סרגון בונה תאגיד גלובלי

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תעשייה ישראלית , תקשורת