DG רוכשת את MediaMind הישראלית בכ-420 מיליון דולר

16 יוני, 2011

מדיה-מיינד פיתחה פלפטפורמת תוכנה לניהול קמפיינים של פירסום חכם באינטרנט. DG תרכוש את המניות המונפקות של החברה בסכום של כ-517 מיליון דולר במזומן. העיסקה כוללת 100 מיליון דולר המצויים בקופת החברה

DG תרכוש את המניות המונפקות של החברה בסכום של כ-517 מיליון דולר במזומן. העיסקה כוללת 100 מיליון דולר המצויים בקות החברה

התחזקות שוק הפירסום באינטרנט מתחיל להיות מורגש גם באקזיטים של חברות ישראליות. היום הודיעה חברת MediaMind מהרצליה, על חתימת הסכם הסכם סופי עם חברת  DG  העולמית, לפיו תרכוש DG את מדיה-מיינד בעסקת מזומנים בהיקף של כ-520 מיליון דולר.

קמפיין פרסום מקוון לנטבוק שהופק והופץ באמצעות הפלטפורמה של מדיה-מיינד

חברת מדיה-מיינד הוקמה על-ידי היו"ר והמנכ"ל גל טריפון, לשעבר חבר בצוות הפיתוח של VCON, ועל-ידי עופר צדיקריו, שהיה מפתח מערכות לקבלת החלטות בחברת אינטל. מנהל השיווק של החברה, עמית רהב, שימש כסגן נשיא לשיווק באורבוטק ובאמבלייז. החברה פיתחה פתרונות תוכנה המאפשרים לייצר ולהפיץ פרסומות באינטרנט, באמצעות מדיה עשירה ובהתאמה אישית לגושלים שונים.

כיום ממוקמים משרדיה הראשיים של החברה בניו-יורק. היא פעילה ב-64 מדינות בעולם ובשנת 2010 ניהלה קמפייניים לכ- 9,000 בעלי מותגים, הנעזרים בכ- 3,800 סוכנויות פרסום ומדיה באמצעות 8,200 ערוצים באינטרנט.

100 מיליון דולר בקופה

על-פי ההסכם, תבצע DG מכרז להצעה לרכישה של כל מניותיה המונפקות של מדיה מיינד בכ- 22 דולר למנייה במזומן. מדובר בשווי רכישה של כ-517 מיליון דולר. הסכום כולל כוללים כ- 100 מיליון דולר הנמצאים בקופת החברה. מכאן שבחשבון הסופי עלות המיזוג תהיה כ-417 מיליון דולר.

עם השלמת העיסקה,ימונה גל טריפון לראש תחום דיגיטל ב-DG וינהל את תחום הפירסום המקוון בחברה. "אנו בטוחים שהעובדים במדיה-מיינד יהנו מהמהלך ומהההזדמנויות הטמונות בו", אמר.

חברת DG Fast Channel מעניקה שירותים ליותר מכ-5,000 מפרסמים וסוכנויות דרך רשת הפצת מדיה בערוצי רדיו, טלוויזיה, עתונות מודפסת ומדיה מקוונת בארה"ב, קנדה ואירופה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות