מפיצת הרכיבים האלקטרוניים הגלובלית Digi-Key פתחה משרד מכירות בישראל בניהולו של דוד מהל

19 יוני, 2011

מהל: "מטרתנו היא לסייע לחברות טכנולוגיות ולחברות סטארט-אפ ישראליות להוזיל את עלויות הרכש ולקצר את זמן היציאה לשוק של מוצרים חדשים המפותחים בישראל. אנחנו נספק תמיכה הדוקה למוצרים חדשים, מרכזי תכנון וחברות סטארט-אפ"

סגן נשיא לפיתוח לקוחות אסטרטגיים ב-Digi-Key, כריס האגסטרום: "אנחנו מאמינים שיש לדוד מהל את הכישורים, הניסיון והקשרים העמוקים בתעשייה הדרושים כדי לקדם את Digi-Key בישראל ומעבר לה"

digi-key
דודו מהל

לאחר חודשים ארוכים שבהם למדה מקרוב את השוק הישראלי, החליטה מפיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key להרחיב את פעילותה בארץ ומינתה את דוד מהל כמנהל מכירות ישראל של Digi-Key.

מקומי גלובלי

מהל היה הראשון שאיתר את הפוטנציאל הטמון בפעילות מקומית של מפיצים גלובליים, ולפני כ-12 שנה הביא לישראל את חברת ההפצה Future Electronics והיה מנהלה הראשון. בעקבות הצלחתה של Future בשוק הישראלי, הגיעו לארץ חברות הפצה גלובליות נוספות, כמו Avnet ו-Arrow, ושינו לחלוטין את תהליך רכישת הרכיבים בתעשיית האלקטרוניקה הישראלית.

לדברי מהל, כניסתה לישראל של מפיצה גדולה ויוקרתית כמו Digi-Key היא תעודת כבוד לתעשיית האלקטרוניקה המקומית. "החברה הכירה בחשיבות התעשייה עתירת הידע שהתפתחה כאן, ובהשפעתה העמוקה על התעשייה הגלובלית. לכן היא בחרה בישראל כמדינה הראשונה בעולם שבה מתבצעת פעילות מכירות מחוץ לגבולות ארה"ב.

"מטרתנו היא לסייע לחברות טכנולוגיות ולחברות סטארט-אפ ישראליות להוזיל את עלויות הרכש ולקצר את זמן היציאה לשוק של מוצרים חדשים המפותחים בישראל. אנחנו נספק תמיכה הדוקה למוצרים חדשים, מרכזי תכנון וחברות סטארט-אפ".

סגן נשיא לפיתוח לקוחות אסטרטגיים ב-Digi-Key, כריס האגסטרום, אמר שהחברה שמחה מאוד לצרף את דוד מהל לצוות הבינלאומי שלה. "אנחנו מאמינים שיש לדוד מהל את הכישורים, הניסיון והקשרים העמוקים בתעשייה הדרושים כדי לקדם את Digi-Key בישראל ומעבר לה".

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key נחשבת למפיצה אגרסיבית בזכות התמקדותה בהזמנות רכיבים קטנות, בינוניות וגדולות, המתבצעות באמצעות האינטרנט. החברה הוקמה בשנת 1972 כמפיצת רכיבים באמצעות קטלוג. באמצע שנות ה-90 היא החלה לפעול באמצעות האינטרנט, והפעילה שירות מכירות יעיל שהעניק לה את הכינוי "אמזון של תעשיית האלקטרוניקה". מאז החברה צמחה במהירות והרחיבה את פעילותה לכל העולם.

החברה פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה ומעסיקה כ-2,400 עובדים – כמחצית מתושבי העיירה הם עובדי Digi-Key. בתור חברה בעלת אוריינטציה קהילתית, היא לא פיטרה אף עובד במהלך המשבר הפיננסי שפרץ בשנת 2008. האחריות החברתית התגלתה כיתרון עסקי: כאשר שוק האלקטרוניקה התאושש ב-2010, היא היתה ערוכה לטפל בהזמנות הגדולות שהגיעו ללא התרעה, ובזכות זאת הגדילה את מכירותיה ב-62% להיקף של 1.5 מיליארד דולר.

השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל את קווי המוצר של יותר מ-490 יצרנים מכל העולם ומנהל מלאי לאספקה מיידית של יותר מ-600 אלף סוגים שונים של רכיבים אלקטרוניים. תשתית האינטרנט של החברה מטפלת בכ-400 אלף לקוחות מ-170 מדינות. היא מספקת מענה ל-2,400 פניות ביום ומבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה