הסכם לשיתוף פעולה בין Freescale ו-Wind River

27 יוני, 2011

במסגרת ההסכם יספקו שתי החברות פתרונות תוכנה עבור לקוחות אשר משתמשים במעבדי QorIQ ומעבדי PowerQUICC של פריסקייל, ובמערכות ההפעלה המשובצות של ווינד ריבר

ההסכם נועד להרחיב את הזמינות ולקצר את זמן היציאה לשוק של פתרונות המבוססים על מעבדי פריסקייל בשוקי התעופה, הגנה, רישות, תעשייה ועוד

החברות Freescale ו-Wind River חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח, שבמסגרתו הן יספקו פתרונות תוכנה עבור מעבדי QorIQ ומעבדי PowerQUICC של פריסקייל, המשתמשים במערכות ההפעלה המשובצות של ווינד ריבר. ההסכם נועד להרחיב את הזמינות ולקצר את זמן היציאה לשוק של פתרונות המבוססים על מעבדי פריסקייל בשוקי התעופה, הגנה, רישות, תעשייה ועוד.

"לחברת ווינד ריבר יש עבר מוכח של תמיכה במעבדים המבוססים על ארכיטקטורת ה- Power של פריסקייל", אמר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות במזרח התיכון ואפריקה. "ההסכם מחזק את השת"פ בינינו ומביא ללקוחות טכנולוגיות פיתוח המנצלות במלואן את היכולות של מעבדי המולטיקור שלנו".

יובל צוק, מנכ"ל ווינד ריבר ישראל והמזה"ת, אמר שמוצרי QorIQ של פריסקייל מתגברים את השימוש במעבדים מרובי ליבות בשוק המערכות המשובצות. "התמיכה שלנו במשפחת המוצרים הזו חשובה לווינד ריבר ולשוק האמבדד".

חברת Freescale Semiconductor  פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה פועלת ביותר מ-30 מדינות, ומפעילה בישראל מרכז תכנון שבבים ופעילות שיווק, מכירות ותמיכה טכנית.

חברת Wind River נמצאת בבעלותה המלאה של אינטל, ועוסקת בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים. החברה הוקמה ב-1981 והטכנולוגיות שפיתחה מוטמעות ביותר מ-500 מיליון מוצרים. מטה החברה נמצא באלמדה, קליפורניה, ולחברה סניפים נוספים במעל 15 מדינות נוספות, כולל מרכז פיתוח ומרכז תמיכה ומכירות בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות