Digi-Key ביטלה את הקטלוג המודפס ועברה לפעילות מקוונת בלבד

17 יולי, 2011

הקטלוג המסורתי היה ספר עב-כרס בן 2,900 עמודים. החברה דיווחה על צמיחה של 7% במכירות ברבעון השני של 2011. המכירות באירופה צמחו ב-22%, כאשר גרמניה הובילה עם צמיחה של 25%

Digi-key רכיבים אלקטרוניים הקטלוג המסורתי של החברה היה ספר של 2,900 עמודים

מפיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key Corporation הגדילה את מכירותיה ברבעון השני של 2011 ביותר מ-7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

"חלק ניכר מהצמיחה היה באירופה, אסיה והמזרח התיכון", אמר נשיא Digi-Key, מרק לארסון. "באירופה צמחו המכירות ביותר מ-22%, כאשר גרמניה הובילה עם צמיחת שיא של 25% במכירות".

חברת Digi-Key היא מפיצת רכיבים גלובלית הפועלת ממינסוטה, אה"ב. בשנים האחרונות החברה ממקדת את פעילותה בתחום האינטרנט, ומגיעה באמצעות הרשת לכל העולם. במסגרת אסטרטגיה זו ביטלה החברה לאחרונה את הפקת הקטלוג המודפס המפורסם שלה, ועברה להפצת המידע באמצעות האינטרנט בלבד.

הקטלוג המסורתי הוא ספר עב-כרס במיוחד בן 2,900 עמודים, שבו מופיע מידע על כל הרכיבים שהחברה משווקת. במקומו, היא הוסיפה תכונות חדשות לאתר האינטרנט שלה, המאפשרות להגיע לכל הנתונים שהופיעו בעבר בקטלוג המודפס. בנוסף, החברה עידכנה את מדור Digi-Key’s TechZone באתר, והפכה אותו למרכז-ידע הכולל מאמרים מקצועיים וגישה מהירה אל הרכיבים ואל תכונותיהם ההנדסיות.

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key נחשבת למפיצה אגרסיבית בזכות התמקדותה בהזמנות רכיבים קטנות, בינוניות וגדולות, המתבצעות באמצעות האינטרנט. החברה הוקמה בשנת 1972 כמפיצת רכיבים באמצעות קטלוג, ובאמצע שנות ה-90 החלה לפעול באמצעות האינטרנט. שירות המכירות המקוון העניק לה את הכינוי "אמזון של תעשיית האלקטרוניקה".

החברה פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה ומעסיקה כ-2,400 עובדים – כמחצית מתושבי העיירה. בתור חברה בעלת אוריינטציה קהילתית, היא לא פיטרה אף עובד במהלך המשבר הפיננסי שפרץ בשנת 2008. האחריות החברתית התגלתה כיתרון עסקי: כאשר שוק האלקטרוניקה התאושש ב-2010, היא היתה ערוכה לטפל בהזמנות הגדולות שהגיעו ללא התרעה, ובזכות זאת הגדילה את מכירותיה ב-62% להיקף של 1.5 מיליארד דולר.

השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל יותר מ-600 אלף רכיבים שונים מתוצרת כ-470 יצרנים מכל העולם. תשתית האינטרנט של החברה מטפלת בכ-400 אלף לקוחות מ-170 מדינות. היא מספקת מענה ל-2,400 פניות ביום ומבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה