צמיחה של 19% במכירות – האם אלווריון מתחילה להתאושש?
26 יולי, 2011
נשיא ומנכ"ל אלווריון, ערן גורב, אמר שהתוצאות מלמדות שהחברה עמדה ביעד שהציבה לעצמה: לחזור לריווחיות ברבעון השני של 2011. "אנחנו מאמינים שהשגנו בסיס עסקים יציב המסוגל לייצר הכנסות שנתיות של כ-200 מיליון דולר, במקביל לשיפור הדרגתי בריווחיות"
גורב: "השיפור בשולי הרווח צפוי לבוא משינוי הדרגתי בתמהיל העסקים של החברה לכיוון השווקים הוורטיקליים"
ברבעון השני של 2001 צמחו המכירות של חברת אלווריון (Alvarion) ב-19.1% בהשוואה לרבעון הראשון, והסתכמו בכ-55.4 מיליון דולר. מדובר גם בעלייה של כ-13.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה גם עברה לרווח של כ-1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 14.5 מיליון דולר ברבעון הראשון.
נשיא ומנכ"ל אלווריון, ערן גורב, אמר שהתוצאות מלמדות שהחברה עמדה ביעד שהציבה לעצמה: לחזור לרווחיות ברבעון השני של 2011. "אנחנו מאמינים שהשגנו בסיס עסקים יציב המסוגל לייצר הכנסות שנתיות של כ-200 מיליון דולר, במקביל לשיפור הדרגתי ברווחיות.
"אנו ממשיכים להיות מחויבים לשוק מפעילי התקשורת, ומזהים הזדמנויות נוספות לפריסת תשתיות WiMAX באמצעות גישה סלקטיבית, שאותה יישמנו בתחילת השנה". לדבריו, השיפור בשולי הרווח צפוי לבוא משינוי הדרגתי בתמהיל העסקים של החברה לכיוון השווקים הוורטיקליים".
אלווריון מעריכה שההכנסות במחצית השנייה של 2011 יהיו דומות להכנסות למחצית הראשונה, ויסתכמו בכ-100 מיליון דולר. היא צופה רווח קטן במחצית השנייה של השנה, מאחר והרבעון הרביעי חזק יותר וצפוי לקזז את בעיית תזמון המשלוחים ברבעון השלישי.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת