נייס קונה את Fizzback תמורת 80 מיליון דולר במזומן
20 ספטמבר, 2011
חברת Fizzback פיתחה תוכנה המאפשרת למרכזי קריאה טלפוניים ליצור קשר ישיר עם לקוחות ולקבל מהם משוב בשפה קולית טבעית. להערכת נייס, הטכנולוגיה שלה משפרת את היענות הלקוחות לשימוש במערכות תגובה אוטומטיות מ-10% המקובלים בתעשייה, לכ-50%, ולכן נחשבת לפורצת דרך בתחום
100 עובדי החברה יצורפו אל 200 העובדים הקיימים של נייס בבריטניה
חברת נייס מערכות (Nice) חתמה על הסכם לרכישת חברת Fizzback הלונדונית בתמורה ל-80 מיליון דולר במזומן. העיסקה צפויה להסתיים ברבעון האחרון של השנה. חברת Fizzback פיתחה תוכנה המאפשרת למרכזי קריאה טלפוניים ליצור קשר ישיר עם לקוחות ולקבל מהם משוב בשפה קולית טבעית.
התוכנה של Fizzback פועלת במתכונת SaaS ועוסקת בשיפור תהליך הביצוע של פעולות באמצעות הטלפון. היא מאפשרת פנייה בזמן אמת בקול טבעי אל הלקוח, ולקבל ממנו חיווי על המשך ביצוע הפעולה. בין השאר, התוכנה תשולב במערכת Customer Experience Management של נייס. להערכת נייס, הטכנולוגיה משפרת את היענות הלקוחות לשימוש במערכות תגובה אוטומטיות מ-10% המקובלים בתעשייה, לכ-50%, ולכן נחשבת לטכנולוגיה פורצת דרך בתחום. בין לקוחותיה: בריטיש טלקום, בסט ביי אירופה, טסקו ועוד.
חברת Fizzback מעסיקה כ-100 עובדים אשר יצורפו למרכז הפעילות של נייס בבריטניה, המעסיק כיום כ-200 עובדים כתוצאה מרכישות קודמות של החברה. עד היום התמקדה נייס בפתרונות המבוססים על ניתוח פעילות הלקוח במרכזי שירות טלפוניים, בערוצים חברתיים או באמצעים אחרים כדי לשפר את השירות. תהליך המוכר בכינוי Voice of the Customer.
נשיא ומנכ"ל נייס, זאבי ברגמן, אמר שהשימוש בפתרונות Customer Experience Management נמצא בהתרחבות בכל מגזרי הפעילות הארגונית: שיווק, כספים ותפעול. לאחרונה העלתה חברת נייס את תחזית המכירות שלה לשנת 2011, לכ-800 מיליון דולר בשנה. ברבעון השני של 2011 צמחו מכירותי בכ-16% והסתכמו ב-197 מיליון דולר.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תעשייה ישראלית