אלביט זכתה בחבילת חוזים של משהב"ט בהיקף של 315 מיליון דולר

31 דצמבר, 2012

בתחום המערכות הבלתי מאויישות, היא תספק לצה"ל, מערכות מל"טים מסוג הרון 900 בהיקף של כ-90 מיליון דולר. החוזה כולל אספקת המערכות בתוך שלוש שנים ומתן שירותי תחזוקה במשך שמונה שנים

ELBIT UAVחברת אלביט מערכות (Elbit) דיווחה היום על זכייה בחבילה של חוזים מול משרד הביטחון בהיקף כולל של כ-315 מיליון דולר. בתחום המערכות התעופתיות היא תספק מערכות ניהול קרב (BMS), מערכות אימון וירטואליות לטייסי קרב ושירותי תחזוקה לבית הספר לטיסה בהיקף של כ-75 מיליון דולר לשש שנים.

בתחום המערכות הבלתי מאויישות, היא תספק לצה"ל, מערכות מל"טים מסוג הרמס 900 בהיקף של כ-90 מיליון דולר. החוזה כולל אספקת המערכות בתוך שלוש שנים ומתן שירותי תחזוקה במשך שמונה שנים.

בתחום הלוחמה האלקטרונית (EW), היא תספק בארבע השנים האחרונות מערכות ל"א למטוסי הקרב אף-15 ו-אף-16 ולספינות הטילים של חיל הים. היקף ההזמנה נאמד בכ-90 מיליון דולר. במקביל, היא תספק מערכות אלקטרו-אופטיות לרכש מטרות מטווח רחוק, בהיקף של 25 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.

בתחום המערכות היבשתיות, היא תספק לצה"ל מרגמות אלקטרוניות 120 מ"מ מסוג קרדום ("קשת) שפותחו בחברת סולתם, בהיקף של 35 מיליון דולר בשש השנים הבאות. מדובר במרגמות בעלות מנגנון ספיגת זעזועים המותקנות על-גבי צריח חשמלי בכלי-רכב קרביים ופועלות בצמוד למערכות הרכשת מטרות ובקרת אש אלקטרוניות.

חברת אלביט מעסיקה כ-10,000 עובדים בישראל ובעולם. כיום החברה פועלת בכ-15 אתרים שונים בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית