דויטשה טלקום מקימה חממה לחברות סטארט-אפ בישראל
16 יוני, 2013
מנהל פרוייקט hub:raum מין-קין מאק: "אנחנו יכולים לפתוח דלתות לחברות סטארט-אפ ישראליות, הן בתוך דויטשה טלקום והן אצל החברות השותפות שלנו". בתמורה תקבל hub:raum אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות
בתמורה, תקבל hub:raum אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות

חממת הסטארט-אפים של חברת Deutsche Telekom, בשם hub:raum, משיקה תוכנית מיוחדת בישראל המיועדת לסייע ליזמים ישראלים להיכנס לשוק האירופי. התוכנית מיועדת לחברות הזנק ישראליות הנמצאות בשלבים הראשונים של פעילותן (לפחות ביטא עובד), בתחומי B2B או B2C המתאימים לפעילותה של דויטשה טלקום ולשוק האירופי.
"יש לנו הערכה רבה כלפי קהילת הסטארט-אפים הישראלית", אמר מנהל פרוייקט hub:raum מין-קין מאק. "אנחנו יכולים לפתוח דלתות לחברות סטארט-אפ ישראליות, הן בתוך דויטשה טלקום והן אצל החברות השותפות שלנו. אנחנו רוצים לעשות שימוש בסינרגיה הזו כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופי".
התוכנית מותאמת אישית לכל חברה ונמשכת כ-3 חודשים. בשלב הראשון לאחר מיון ובחירת הסטארט-אפים בעלי מוצר קיים, תתקיים הכנה בסיוע מנטורים לדרישות המיוחדות של השוק באירופה. במקביל, צוות hub:raum בברלין יבחן שיתופי פעולה עסקיים פוטנציאליים בתוך ומחוץ לדויטשה טלקום, ויכין לחברות פגישות פנים אל פנים באירופה. בשלב השני יקבלו החברות הישראליות משרדים בברלין שישמשו כבסיס למבצע שיווק באירופה. לאורך המהלך הם ימשיכו לקבל ליווי צמוד, סיוע וייעוץ, כולל תמיכה כספית במימון חלק מהוצאות הנסיעה והשהייה. בתמורה, תקבל hub:raum אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות, באמצעות קרן הההשקעות T-Venture של חברת דוטשה טלקום.
במסגרת השקת הפעילות, נחתמו הסכמי שיתוף פעולה ראשוניים בין hub:raum לבין האקסלרטור TheJunction וחממת TheTime הממוקמות בתל אביב. חברת הסטארט-אפ הראשונה שכבר משתתפת בפיילוט של התוכנית היא חברת Screemo התל-אביבית, שפיתחה מוצר המאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות בזמן-אמת בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית וסמארטפונים במהלך אירועי ספורט.
למידע והצטרפות לתוכנית: www.hubraum.com
פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות


