RRsat פתחה סניף במוסקווה; מתכננת פריסה גלובלית
12 אוגוסט, 2013
ברבעון האחרון הסתכמו מכירות RRsat בכ-29.5 מיליון דולר. המנכ"ל אבי כהן: "אנו נמצאים במעבר מהיותנו ספק איזורי של שירותים גלובליים, לחברה גלובלית בעלת פריסה רחבה, קרוב יותר ללקוחותינו"
"הרשתות מתחילות להישען על מיקור-חוץ וספקים חיצוניים המסייעים להן להכין ולהפיץ את המדיה בטכנולוגיות החדשות"

ברבעון השני של שנת 2013 הסתכמו המכירות של חברת RRsat מקריית נמל התעופה בשיא של 29.5 מיליון דולר, עלייה של 5.1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה דיווחה על רווח נקי של 1.7 מיליון דולר וצבר הזמנות בהיקף של 205 מיליון דולר.
החברה מספקת שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי באמצעות הלוויין עבור רשתות טלוויזיה ורדיו. בחודש נובמבר 2012 היא השלימה את רכישת Sm2 Sports & Media Solutions. מדובר בספקית שירותי שידור והפצה של אירועי ספורט עבור גופי שידור ברחבי העולם, אשר הביאה ל-RRsat לקוחות בעלי פרופיל גבוה, כמו למשל NFL.
במהלך הרבעון, החברה פתחה סניף חדש במוסקבה, שבאמצעותו היא מתכננת לספק שירותים לשוק של רוסיה וחבר העמים. מנכ"ל החברה, אבי כהן, אמר עם פרסום הדו"חות שהחברה מתכננת לפתוח סניפים מקומיים נוספים ברחבי העולם. "ל-RRsat יש כעת נוכחות מוגברת בשלוש טריטוריות וגישה לשוקי מפתח בכל העולם. אנו נמצאים במעבר מהיותנו ספק איזורי של שירותים גלובליים, לחברה גלובלית בעלת פריסה רחבה, קרוב יותר ללקוחותינו. אסטרטגיה זו החלה עם רכישתה של SM2 אשר הרחיבה את נוכחותנו בצפון אמריקה ונתנה לנו גישה ללקוחות מובילים".
לדבריו, תעשיית שידורי הטלוויזיה נמצאת כעת בתקופה של שינוי טכנולוגי רחב היקף: "יצרני תוכן מעוניינים להרחיב את הפצת שידוריהם לשווקים חדשים ובכך להגיע לצרכנים בכל מקום ובכל פלטפורמה. המורכבות העיקרית בשירותים החדשים טמונה במעבר לשידור במסכים מרובים בזמן אמיתי". אחת מההשלכות של המגמה היא שהרשתות מתחילות להישען על מיקור-חוץ וספקים חיצוניים המסייעים להן להכין ולהפיץ את המדיה בטכנולוגיות החדשות. "עבורנו זוהי הזדמנות משמעותית", אמר.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת