שמואל ברקן, Freescale: "האינטרנט של הדברים יחדש את הצמיחה הכלכלית במערב"

22 אוקטובר, 2013

פתרונות תקשורת חדשים יהיו במרכז הכנס הטכנולוגי השנתי DWF2013 של חברת Freescale, שיתקיים ב-6 בנובמבר במלון דן נורמה בתל-אביב

"האסטרטגיה של פריסקייל מיועדת לספק את התשתיות עבור האינטרנט של הדברים"

שמואל ברקן
שמואל ברקן, פריסקייל ישראל

כנס DWF2013 שיתקיים במלון דן פנורמה תל-אביב ב-6 בנובמבר, הוא אחד מארבעה כנסים טכנולוגיים שחברת Freescale מקיימת באירופה. שאר הכנסים מתקיימים לאורך השנה במילאנו, בפאריס ובוורשה.

אחד מהנושאים המרכזיים בכנס השנה יהיה סדרה חדשה של פתרונות תקשורת ורכיבים, המאפשרים את קיום רעיון האינטרנט של הדברים. לדברי מנכ"ל משותף של חברת פריסקייל ישראל, שמואל ברקן, האינטרנט של הדברים אינו שעשוע של מהנדסים, אלא מהלך רחב היקף שיציל את הכלכלה של מדינות המערב.

"הבעיה הגדולה ביותר בעולם המערבי היא שהכלכלה מדשדשת ואין מספיק צמיחה. כדי לייצר צמיחה אמיתית צריך לשפר את הפיריון הכללי, כפי שעשו המהפיכה התעשייתית ומהפיכת האינטרנט. כמחצית מהגידול הכלכלי הממוצע בעשור האחרון נובע מתרומת האינטרנט.

"השלב הבא בהבטחת הצמיחה קשור להמשך התפתחות הרשת: לא רק קישור בין אנשים לבין עצמם, אלא בין המוצרים לבין עצמם. וזהו האינטרנט של כל הדברים. כל מוצר יהיה יותר יעיל ויותר זול והדבר יתניע מחדש את מנוע הצמיחה של השנים הבאות".

חשיפות טכנולוגיות חדשות

לדבריו, האסטרטגיה של פריסקייל שתוצג בכנס מיועדת לספק את תשתיות העיבוד והתקשורת עבור האינטרנט של הדברים. במהלך הכנס ייחשפו חידושים רבים: תוצג פלטפורמה חדשה לרשתות חישה במסגרת Xtrinsic sensing solutions. היא מספקת חיישנים חכמים האוספים נתונים פיסיקליים, ממירים אותם לאותות דיגיטליים ומתחברים ישירות לרשת.

החברה תחשוף את פלטפורמת QorIQ LS1  המספקת מעבד תקשורת עור האינטרנט של הדברים. הפעם מדובר במשפחה היכולה להריץ כמה עשרות ליבות בתוך שבב אחד ומציגה גישה פתוחה: המשתמשים יכולים לבחור את ארכיטקטורת העיבוד של הליבה ומקבלים גישה ישירה לתיכנות הטיפול של המעבד בחבילות התקשורת (Packets).

יוצגו דגמים חדשים של מיקרו-בקרים מבוססי ARM ממשפחת Kinetis , וצפויה הכרזה עולמית של מוצר חדש הנישמרת בסוד כדי להפתיע את המהנדסים שיגיעו לארוע. לדברי ברקן, מדובר בהזדמנות להיפגש עם אנשי פריסקייל שמאחורי המוצרים החדשים: המנהלים הבכירים של החברה באזור EMEA ועשרות אנשי מקצוע שייפגשו עם המהנדסים הישראלים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , סמיקונדקטורס