שאול שחר מונה למנהל חטיבת כלי-טיס צבאיים בתע"א

2 דצמבר, 2013

אל"מ (במיל.) שאול שחר הצטרף לתע"א בשנת 2004 לאחר 27 שנים באגף המודיעין בצה"ל. הוא מחליף את אהרון סגל שיעבור מחטיבת כלי-טיס לתפקיד של סמנכ"ל בכיר לתיפעול במטה החברה

שאול שחר
שאול שחר

דירקטוריון התעשייה האווירית (תע"א) בראשות רפי מאור אישר הצעת המנכ"ל יוסי וייס למנות את אל"מ (במיל.) שאול שחר לסמנכ"ל ומנהל חטיבת כלי-טיס צבאיים, במקומו של אהרון (רוני) סגל שניהל את החטיבה משנת 2009.

סגל יכהן מעתה בתפקיד בכיר בלשכת הסמנכ"ל לתיפעול במטה החברה.

אל"מ (במיל.) שאול שחר, הצטרף לתע"א בשנת 2004 כמנהל תוכנית מל"טים גדולים במפעל מלט, לאחר שירות של 27 שנה בצה"ל. בהמשך הוא שימש כראש מינהלת מרכזי מודיעין ופיענוח באלתא מערכות, הנמצאת בבעלות התע"א (IAI). בשנים 2007-2012, הוא ניהל את מפעל תממ בחטיבת מערכות טילים וחלל של החברה, ובשנת 2012 מונה למנהל מפעל מל"ט (מטוס ללא טייס) בחטיבת כלי-טיס צבאיים של החברה.

במסגרת שירותו הצבאי הוא מילא תפקידי מפתח בכירים בתחום המודיעין החזותי באגף המודיעין בצה"ל. בהם: מפקד מערך החוזי והמיפוי, מפקד מרכז טכנולוגי של מערך החוזי, ומפקד טייסת המזל"טים של אמ"ן. שחר הוא בעל בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן- גוריון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים