צמיחה במכירות Digi-Key. "התעשייה משנה את פניה"

15 ינואר, 2015

מפיצת הרכיבים Digi-Key, דיווחה שמכירותיה בצפון אמריקה צמחו ב-11% במהלך שנת 2014. בסך הכל, מכירות החברה הסתכמו ב-1.76 מיליארד דולר. תחומי הצמיחה המרכזיים: IoT ומודולים מוכנים מראש

חברת Digi-Key, דיווחה שמכירותיה בצפון אמריקה צמחו ב-11% ב-2014. תחומי הצמיחה המרכזיים: IoT ומודולים מוכנים מראש. "חסמי הכניסה לשוק מתפוררים"

כריס ביסון. "זינוק חד ב-NPI
כריס ביסון. "זינוק חד ב-NPI"

מפיצת הרכיבים האלקטרוניים הגלובלית, Digi-Key Corporation, דיווחה שמכירותיה בצפון אמריקה צמחו ב-11% במהלך שנת 2014. בסך הכל, מכירות החברה הסתכמו ב-1.76 מיליארד דולר – פי שלושה מהממוצע בענף. החברה ייחסה את הצמיחה למודל הפעילות שלה, ובעיקר לאסטרטגייה ממוקדת מהנדס שאותה היא מפתחת בשנים האחרונות.

סגן נשיא למכירות וניהול אספקה, כריס ביסון, אמר ששנת 2014 התאפיינה בדרישה חזקה לטכנולוגיות חדשניות, המיועדת לתמוך בפיתוח מוצרים חדשים. "הצמיחה החדה בהשקת מוצרים חדשים (NPI), נובעת מהמודל העיסקי שלנו, הממוקד במענה מהיר להזמנות מסוג high-mix, low-volume".

אחד מתחומי הצמיחה החזקים ביותר הוא תחום האינטרנט של הדברים (IoT), המבוסס על קישוריות הדוקה בין רכיבים. הדבר בא לידי ביטוי בדרישהמ וגברת לפתרונות תקשורת אלחוטיים, מערכות משובצות, מחשבים שלמים בכרטיס יחיד, חיישנים, פתרונות לבקרתתנועה ויישומים מוכווני ענן. החברה מסרה שבמהלך 2014 היא הרגישה בדרישה גוברת למודולים מוכנים מראש וערכות פיתוח. זאת, מכיוון שהתעשייה מעדיפה "לקנות במקום לייצר", ולשלב את המודולים לצד מחשבי כרטיס או טכנולוגיות משובצות קיימות.

DGK SUPPLY

תעשיית אלקטרוניקה מסוג חדש

מנהל התיפעול של חברת Digi-Key, דייב דוהרטי, אמר שתעשיית האלקטרוניקה משנה את פניה. "אנחנו רואים שוק הדורש מוצרים חדשים וטכנולוגיות פורצות דרך. המחיר של הרכיבים ממשיך לרדת, תוכנות התכנון האלקטרוני (EDA) משתפרות, ומגמות אחרות, כמו תוכנות קוד פתוח וגיוס הון ברשת (crowdfunding), מפוררות את חסמי הכניסה הישנים לשוק. פירוש הדבר שמודל ההפצה העתידי צריך להיות זריז, בעל ערך ומתופעל באמצעות הלקוחות עצמם".

חברת Digi-Key ממינסוטה, ארה"ב היא ספקית כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים בכמויות שונות, מרמת האב-טיפוס ועד לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה יותר מ-3 מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים. החברה פועלת בעיקר באמצעות האינטרנט. החברה מסרה לאחרונה שהאתרים שלה מקבלים כ-6.2 מיליון כניסות בחודש מ-4.5 מיליון מבקרים שונים, הצופים בכ-70 מיליון עמודים בחודש.

ברמת התמיכה במהנדסים, היא היא מספקת באתר ספרייה של 2,700 מאמרים והדגמות, כ-1,200 תכנוני ייחוס וכ-2,300 סרטוני הדרכה למוצרים שונים. לאחרונה החברה החלה לספק כלי תכנון מקוונים בשיתוף עם Mentor Graphics  ו- Aspen Labs. ההתחייבות הכי מעניית שלה קשורה לזמן האספקה: היא מבטיחה לספק באותו יום (בצפון אמריקה) כל הזמנה שהתקבלה לפני 8 בבוקר.

למידע נוסף: www.digikey.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה