שלוש ספקיות הזמינו מערכות אופטימיזציה של Allot

26 ינואר, 2015

ההזמנות התקבלו עבור מערכת VideoClass אשר מוטמעת בתוך Allot Service Gateway, ומאפשרת להפחית בעשרות אחוזים את רוחב הפס הדרוש להעברת שידורי וידאו ברשת הסלולרית

ההזמנות התקבלו עבור מערכת VideoClass אשר מוטמעת בתוך Allot Service Gateway, ומאפשרת להפחית בעשרות אחוזים את רוחב הפס ברשת הסלולרית

Allot Service Gateway Tera
Allot Service Gateway Tera

חברת אלוט תקשורת (Allot) מהוד השרון קיבלה הזמנות משלוש חברות סלולריות עבור מערכת VideoClass המבצעת אופטימיזציה של שירותי וידאו. ההזמנות התקבלו במהלך הרבעון האחרון של 2014. הזמנה אחת הגיעה מספקית תקשורת גדולה באזור EMEA אשר חיפשה פתרון למנוע עיכובים והשהיות בתעבורת הווידאו. החברה זכתה בפרוייקט לאחר תחרות מול חברות חברות המתמחות באופטימיזציה.

ההזמנה השנייה התקבלה מספקית הפועלת במספר מדינות באמריקה הלטינית. ההזמנה התקבלה לאחר תחרות בין מספר ספקיות שכללה גם השוואת התוצאות של ניסויי שדה. המערכת של אלוט תאפשר לה להקצות את רוחב הפס הנדרש לכל יישום וידאו בנפרד, כדי לשמור על חווית צפייה אחידה.

ההזמנה השלישית של מערכת Allot VideoClass התקבלה ממפעיל רשתות וירטואלי (virtual network operator) באירופה. על-פי הערכת הלקוח, השימוש במערכת של אלוט מאפשר לו להפחית בכ-40% את רוחב הפס הדרוש לו ולחסוך כ-20% מעלויות רוחב הפס שאותן הוא רוכש.

המידע מסתתר בתוך החבילות

חברת אלוט מספקת פתרונות אופטימיזציה למפעילי תקשורת קווית וסלולרית המתבססים על ניתוח רב-מימדי (אפליקציה, מנוי, מכשיר ורשת) של התקשורת. לקוחות החברה מדווחים שכיום תופסת תעבורת הווידאו יותר מ-50% מרוחב הפס של הרשתות הקוויות וכ-42% מרוחב הפס של הרשתות הניידות.

מערכת VideoClass של חברת אלוט מוטמעת בתוך המוצר המרכזי של החברה, Allot Service Gateway, אשר מטפל ברמה הפיסית וברמה הווירטואלית של התקשורת, ומספק שירותי ערך מוסף המבוססים על יכולת ניתוח של הפקטים המועברים דרכו (deep packet inspection). הדור החדש של המערכות מיועד לסייע ללקוחות להפעיל רשתות וירטואליות במתכונת של רשת מבוססת תוכנה (SDN) ויישום וירטואלי של פונקציות רשת (NFV).

מערכת VideoClass כוללת טכנולוגיות ניתוח תעבורה המבוססות על Awareness, כלומר הן מבוססות על הבנת היישום, ועל משקלו בזמן נתון בתעבורת הרשת. טכנולוגיות אלה מבצעות ניתוח פרמטרים שונים. למשל, הערכת רוחב הפס הדרוש לכל אפליקציית וידאו בנפרד, איסוף מידע על מצב רשת ה-RF כדי להתאים את הווידאו לתנאי התמסורת, התאמת קצב משלוח הווידאו לקצב הצפייה ועוד.

למשל, במקרים רבים אנשים מפסיקים לצפות בווידאו לפני שהסתיים, ולכן אין צורך לשלוח מראש את כל הקובץ. המערכת כוללת גם ממשק ניהול מדיניות, המאפשר לכל לקוח להגדיר את מדיניות ההפעלה שלו, ולשנות אותה בזמן קצר בהתאם לתנאי הרשת.

חברת אלוט נסחרת בנסד"ק לפי שווי של 1.26 מיליארד דולר. בתשעה החודשים הראשונים של 2014 הסתכמו מכירותה בכ-85.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-69.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת