מקסיקו הכניסה לפעילות מבצעית את מערכת המל"ט Aerostar של Aeronautics

12 ספטמבר, 2017

היקף העסקי נאמד בכ-15 מיליון דולר. מערכת ה-Aerostar של אירונאוטיקס כוללת מל"ט טקטי עם מגוון אמצעי איסוף ותקשורת דיגיטלית מתקדמים. זוהי העסקה השנייה של אירונאוטיקס עם ממשלת מקסיקו

אסף זנזורי, מנכ"ל בלם סקיוריטי

ממשלת מקסיקו מכניסה בימים אלה לפעילות מבצעית את מערכת המל"ט Aerostar של חברת אירונאוטיקס (Aeronautics) הישראלית. היקף העסקה, שנחתמה בתחילת 2016, לא נמסר לפרסום, אך על פי ההערכות, הוא מגיע לכ-15 מיליון דולר.

את ההתקשרות עם ממשלת מקסיקו ביצעה החברה המקסיקנית בלם סקיוריטי (Balam Security), המספקת ציוד צבאי ומערכות ביטחוניות בדרום אמריקה, שכבר תיווכה בעסקה קודמת של מכירת מל"ט של אירונאוטיקס לממשלת מקסיקו. במסגרת ההסכם תספק חברת בלם סקיוריטי, שמנוהלת על ידי הישראלי אסף זנזורי, תמיכה פעילה ומקיפה להטמעה בפועל של המל"טים ומבצעת את כל עבודות האינטגרציה הנדרשות.

עסקת ה-Aerostar עם מקסיקו מהווה את חוזה המל"טים השני של אירונאוטיקס עם ממשלת מקסיקו, שמתבצע באמצעות חברת בלם סקיוריטי. המערכות הקודמות של Aeronautics שסופקו למקסיקו בעזרת חברת בלם, מסוגXP  Dominator, בהסכם שנחתם בסוף 2015 בהיקף הנאמד ב-20-30 מיליון דולר, סיימו בשנה שעברה בהצלחה תהליך של הטמעה מבצעית מלאה.

מערכת ה-Aerostar של אירונאוטיקס כוללת מל"ט טקטי עם מגוון אמצעי איסוף מתקדמים, יכולות תקשורת דיגיטלית מתקדמת, תחנות שליטה קרקעיות ואפשרות להתממשקות למערך השליטה והבקרה של הלקוח. מערכת המל"טים הטקטית משרתת כ-15 מערכות ביטחון, צבאות וארגוני ביון בעולם. בשנים האחרונות שימש ה-Aerostar את בנות הברית במערכה באפגניסטן ובטריטוריות אחרות. בסך הכול ביצעו כלי טייס המשתמשים במערכת למעלה מ-120 אלף שעות טיסה מבצעיות.

מנכ"ל בלם סקיוריטי, אסף זנזורי, אמר שמל"ט ה-Aerostar יאפשר למקסיקנים לאסוף מודיעין בזמן אמת וליהנות מיכולת איתור מטרות ומעקב בזמן אמת, תוך השתלבות במערכות הקיימות של הלקוח. בלם סקיורטי מסרה עוד כי הפרויקט מתייחד גם בעובדה ששולבו בו מערכות סייבר מתקדמות לאיסוף מודיעין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון