קבוצת מר מינתה את מרסלו רובין לסמנכ"ל מכירות בינלאומי

27 ספטמבר, 2017

רובין ייסד ושימש כמנכ"ל 'נטפים-פרו'. מדובר בתפקיד חדש, שנוצר על רקע התרחבות פעילות החברה בשווקים הגלובליים

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, ממשיכה בשורת המינויים שהיא מבצעת במערך המכירות הגלובלי שלה, והיום הודיעה החברה על מינויו של מרסלו רובין לסמנכ"ל מכירות בינלאומי.

במסגרת תפקידו, יהיה רובין אחראי על כלל מערך המכירות של מר מחוץ לישראל. ל-TechTime נודע כי למעשה מדובר בתפקיד חדש, שנוצר כחלק מהרחבת פעילות המכירות של החברה בשוק הגלובלי בכלל ובאמריקה הלטינית בפרט. בחודש יולי מינתה החברה שני מנהלי פעילות חדשים בצ'ילה ובפרו, אורי סקלדניק ופרננדו סניסה, ולפני כשנה מונה שגב חוסטיק למנכ"ל מר מקסיקו, כל זאת  על רקע  העמקת מאמצי השיווק והמכירות של החברה באמריקה הלטינית.

בעשור האחרון שימש מרסלו רובין בתפקידי ניהול בכירים בתחומי השיווק והמכירות במספר חברות בקבוצת SK (נסקא תעשיות בע"מ) שבבעלות סמי קצב, כשהאחרון בהם הוא סמנכ"ל בכיר לשיווק ומכירות בחברת "מפעלי נשק ישראל" (IWI). קודם לכן הקים את נטפים-פרו, חברה בת של נטפים, בה שימש כמנכ"ל במשך ארבע שנים. בתקופת ניהולו זכתה וביצעה החברה פרויקטי turn-key מהגדולים בעולם בתחום החקלאי תוך עלייה חדה במחזורי המכירות.מרסלו רובין

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "למרסלו תפקיד חשוב ביותר בחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה בין מערך המכירות של מר בעולם לבין היחידות העסקיות של הקבוצה. אני משוכנע שהניסיון שמרסלו מביא עימו יהיה אינסטרומנטלי בהמשך בניית וחיזוק מערך המכירות של הקבוצה ויתרום רבות לקידום סל הפתרונות שלנו ברמה הגלובלית."

התרחבות בפעילות העולמית

קבוצת מר מעסיקה כ-1,200 עובדים ועוסקת בתחומי תשתיות התקשורת, ביטחון מולדת, סייבר, מודיעין מבוסס ביג דאטה, ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות החירום וצבא. היברה פעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארצות הברית, אפריקה וישראל. מר מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של כ-264 מיליון שקל. לאחרונה זכתה החברה במספר פרויקטים גדולים שהרחיבו את דרישות הייצור שלה. לפני כחודש היא הודיעה על זכייה בשני פרויקטים במרכז אפריקה בנושאי אבטחת המולדת, מדיניות בטחון לאומי ואנרגיה, בהיקף של כ-30 מיליון שקל.

פעילות בטחון המולדת של קבוצת מר נמצאת בצמיחה. לאחרונה היא זכתה במכרז פריסת רשת תקשור לעיר חכמה באיים בקריביים המבוססת על סיבים אופטיים, בהיקף של כ-55 מיליון שקל. מר גם זכתה בפרוייקט לאספקת והתקנת מערכות תקשורת מתקדמות במתקנים ביטחוניים במדינה במרכז אמריקה בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בהזמנות בהיקף כולל של 17 מיליון שקל לניטור גבולות במזרח אירופה ושל 30 מיליון שקל להקמת תשתית תקשורת חירום במתחם הסחר העולמי בניו יורק. בסך הכל, מדובר בהצבר פרוייקטים בתחום ה-HLS בהיקף כולל של כ-122 מיליון שקל.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , תעופה וביטחון