רוני קנת מצטרף לדירקטוריון נובה

19 דצמבר, 2017

במשך עשור הוא שימש כיו"ר ומנכ"ל חברת Voltaire שאותה הוביל להנפקה בנסד"ק בשנת 2007, ולאחר מכן מכר אותה לחברת מלאנוקס בעסקת מזומנים בהיקף של 218 מיליון דולר

Ronnie Kenneth

חברת נובה מכשירי מדידה (Nova) צרפה את רוני קנת לדירקטוריון של החברה. "רוני מביא עמו ניסיון  רב בחברות  טכנולוגיות מובילות. אני מצפה להיעזר בניסיונו רב-השנים בתעשיית ההייטק כחבר דירקטוריון בנובה, כאשר נובה ממשיכה בצמיחתה. אין לי ספק כי רוני יהווה תוספת חשובה למועצת המנהלים שלנו", אמר יו"ר החברה, ד"ר מיכה ברונשטיין. רוני הוא אחד מאנשי ההייטק הוותיקים והמובילים בישראל. במשך עשור הוא שימש כיו"ר ומנכ"ל חברת Voltaire שאותה הוביל להנפקה בנסד"ק בשנת 2007.

כעבור ארבע שנים, בשנת 2011 נמכרה וולטייר לחברת מלאנוקס (Mellanox) בעסקת מזומנים בהיקף של 218 מיליון דולר. לאחר העיסקה מונה קנת למנכ"ל חברת Pontis ומילא את התפקיד הזה עד לשנת 2013. כיום משמש רוני קנת כיו"ר החברות Varada ו-Teridion, וכחבר מועצת המנהלים של Allot Communications  ושל חברת אורבוטק (Orbotech).

חברת נובה מכשירי מדידה מרחובות עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מדידה (מטרולוגיה) לבקרת תהליכים בתעשיית המוליכים למחצה (Semiconductors). החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי של כ-760 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו מכירותיה בכ-54 מיליון דולר, בהשוואה לכ-44 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כשליש מהמכירות ברבעון האחרון היו עבור תעשיית ייצור רכיבי הזיכרון. להערכת החברה, מכירותיה ברבעון האחרון של השנה יסתכמו ב-53-57 מיליון דולר.

למידע נוסף: www.novameasuring.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית