KLA-Tencor העניקה מלגות בכ-80 אלף שקל לסטודנטים מהטכניון

24 דצמבר, 2017

נשיא KLA-Tencor ישראל:  ״החיבור שלנו עם הטכניון מדגים בצורה המיטבית את החשיבות שבקשרי תעשיה-אקדמיה וממחיש כיצד שיתוף הפעולה מאפשר לבוגרי האקדמיה להצליח בהמשך דרכם המקצועית״

KLA TENCOR ISRAEL

חברת KLA-Tencor ישראל קיימה בחנוכה את אירוע חלוקת המלגות השנתי המסורתי ל-10 סטודנטים מצטיינים לתואר ראשון מהפקולטה לפיזיקה בטכניון. סכום התרומה הכולל עמד על כ-80 אלף שקל. בעקבות הטקס, הזוכים הוזמנו לסיור במרכז הפיתוח של החברה במגדל העמק. במסגרת הביקור הציגו בפניהם נציגי החברה (חלקם פיזיקאים בעצמם) את המעבדות האופטיות והחדרים הנקיים ואת אפשרות להשתלב בחברה. "מעבר לתמיכה במצוינות האקדמית ובסיוע לסטודנטים, שהם הם הדור הבא של הממציאים, המהנדסים והמדענים של מדינת ישראל, ראינו  חשיבות רבה בהבאתם אלינו",  אמר נשיא KLA-Tencor ישראל אורי תדמור.

״חלק מהתפקיד שלנו הוא  לקרב את הלימודים האקדמיים לתעשייה ולהעניק לסטודנטים ידע מתקדם ועדכני שישמש אותם בהמשך. החיבור שלנו עם הטכניון מדגים בצורה המיטבית את החשיבות שבקשרי תעשיה-אקדמיה וממחיש כיצד שיתוף הפעולה מאפשר לבוגרי האקדמיה להצליח בהמשך דרכם המקצועית. בוגרי הטכניון שכבר נקלטו אצלנו מובילים אותנו, שנה אחר שנה למובילות בשוק". KLA-Tencor היא ספק גלובלי של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים המשמש כוח מניע בתעשיית המוצרים הדיגיטליים מזה כ-35 שנה. מטה החברה ממוקם בקליפורניה ובישראל מעסיקה החברה כ- 530 עובדים שמפתחים, מייצרים ונותנים שירות למערכות המטרולוגיות המתקדמות ביותר. השלוחה הישראלית של החברה הממוקמת במגדל העמק, חגגה לא מכבר 30 שנה להקמתה.

בתמונה למעלה: מנהלת משאבי אנוש ב-KLA-Tencor ישראל, ויקי פלטניק, מעניקה מלגה לסטודנטית מצטיינת

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות