בריאן קראצ'ר מחליף את ריק טמפלטון בתפקיד מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס

22 ינואר, 2018

לאחר 14 שנים בתפקיד נשיא ומנכ"ל טקסס אינסטרומנטס, ריק טמפלטון פורש מהתפקיד בראשון ליוני 2018. הוא ימשיך למלא את תפקיד יו"ר החברה

Brian Crutcher TI

ריק טמפלטון, אשר שימש כנשיא ומנכ"ל חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) ב-14 השנים האחרונות, יפרוש בראשון ליוני מהתפקיד אולם ימשיך למלא את תפקיד יו"ר החברה. במקומו ייכנס בריאן קראצ'ר (בתמונה למעלה) לתפקיד הנשיא ומנכ"ל ענקית השבבים האמריקאית. החברה מסרה שמדובר בחילופי גברי שתוכננו זמן רב מראש. למעשה, מספר שנים מראש.

קראצ'ר סומן כמנכ"ל הבא של החברה כבר בשנת 2010 כאשר מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר. לאחר מכן בוצעה תקופת הכשרה ארוכה שבמסגרתה הוא מונה לסגן נשיא בכיר בשנת 2014, ולאחר מכן מונה לתפקיד מנהל התיפעול הראשי בשנת 2017. מינויו כמנכ"ל נשמר בסוד מאז החלטת הדירטקטוריון על המינוי בחודש יולי האחרון. קראצ'ר הוא מהנדס אלקטרוניקה ומכיר את החברה לעומק. הוא הצטרף ל-TI בשנת 1996 ומילא סדרה של תפקידים בכירים, בהם תפקידי מכירות בצפון אמריקה, ומנהל קבוצות מוצר דוגמת Analog and DLP, High Volume Analog and Logic, Power Management ועוד. לדבריו, "זהו רגע מרגש לקבל את ההובלה של TI. השבבים שלנו נמצאים באלפי סוגים של מעגלים אלקטרוניים".

חברת טקסס אינסטרומנטס היא מיצרניות השבבים הגדולות בעולם, וספקית השבבים הגדולה ביותר בשוק הישראלי. בשנת 2016 הסתכמו מכירותיה בכ-13.4 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-30,000 עובדים ברחבי העולם ונסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-115.1 מיליארד דולר. להערכת חברת המחקר IC Insights, בשנת 2016 היתה טקסס אינסטרומנטס יצרנית השבבים השביעית בגודלה בעולם מבחינת היקף המכירות, מתחת למיקרון ומעל טושיבה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס