סימנס העולמית משיקה בישראל מעבדת חדשנות בתחום התעשייה

6 פברואר, 2018

המעבדה הוקמה כחלק מתוכנית חדשנות רחבה שהשיקה החברה בישראל, במסגרתה הסטרטאפים ינסו את מוצריהם גם בחברות תעשייה ישראליות כגון כתר פלסטיק ושטראוס

[בתמונה: המטה הראשי של סימנס במינכן]

תאגיד סימנס העולמי (Siemens) השיק היום בישראל תוכנית לקידום החדשנות. במסגרת התוכנית הוקמה מעבדת חדשנות במתחם העבודה SOSA בתל אביב, תחת השם SIEMENS Dynamo, אשר תאפשר לסטרטאפים ישראליים בתחום התעשייה לנסות את המוצרים שלהם בזמן תהליך העבודה ולהיחשף לטכנולוגיות של סימנס. כמו כן, סימנס תשתף פעולה עם חברות תעשייה ישראליות גדולות ובהן כגון כתר פלסטיק ושטראוס, שיאפשרו לסטרטאפים להתנסות עם מוצריהם בקווי היצור של החברות הללו.

התוכנית של סימנס תעניק לסטרטאפים תמיכה טכנית, עבודה שוטפת עם מומחי סימנס בארץ ובעולם, חשיפה לאתגרים תעשייתיים ולפתרונות בתחום, התנסות במפעלי ייצור קיימים של חברות ידועות ועוד.

בין הסטרטאפים הישראליים שיחלו את פעילותם במעבדה ניתן למצוא את: CoreTigo, המפתח מערכות תקשורת אלחוטית לשליטה ובקרה של סנסורים תעשייתיים, QualityLine, המפתח טכנולוגיה חדשנית לבקרה על איכות תהליך הייצור, Halo Digital, המפתח פלטפורמה דיגיטלית עבור תעשייה חכמה (industry 4.0) ועוד.

לדברי ד"ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל אמר כי המטרה של המעבדה החדשה היא ללוות סטארטאפים בשלבים שונים של פיתוח תחת קורת גג אחת, עד לשלב המסחור. "הסטארטאפים הנבחרים ישולבו בתוך האקוסיסטם של סימנס, השותפים העסקיים ולקוחותיה. כמו כן, במידה והטכנולוגיות של הסטרטאפים יתאימו לפורטפוליו המוצרים והפתרונות של סימנס, ייתכן והדבר יוביל להליך רכישה של אותן טכנולוגיות".

סימנס משקיעה בלמעלה מ-20 חברות סטארטאפ מדי שנה, והשקיעה עד כה כ-800 מיליון אירו ב- 180 חברות סטארטאפ ברחבי העולם. המטרה של החברה היא להרחיב באופן משמעותי את ההשקעות והפעילויות שלה בשנים הקרובות בתחומי הליבה של החברה, ביניהם תחום התעשייה.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות