שוק השבבים רותח: הרבעון הטוב ביותר של אפלייד מטיריאלס

21 מאי, 2018

בישראל מעסיקה החברה כ-1,400 עובדים, ונמצאת כעת בתנופת צמיחה ומגייסת מאות עובדים חדשים. ""בהתייחס למגמות הטכנולוגיות המרכזיות כיום, יש כעת לאפלייד את ההזדמנות הגדולה ביותר בתולדותיה"

מרכז הפיתוח והייצור של אפלייד מטיריאלס ברחובות

חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) הכריזה שהרבעון השני של שנת 2018 ש/הסתיים בחודש אפריל היה הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה: החברה הכריזה על צמיחה של 29% במכירות שהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, להיקף שיא של 4.57 מיליארד דולר. על בסיס עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) הגדילה החברה את שולי הרווח הגולמי ב-0.7 נקודות ל-45.8 אחוזים ואת הרווח התפעולי ב-41% אחוזים ל- 1.33 מיליארד דולר, שהם 29.1% מהמכירות. כיום החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-53 מיליארד דולר.

בסיום הרבעון עמד תזרים המזומנים מפעילות של החברה בכ-611 מיליון דולר והיא החזירה 2.6 מיליארד דולר לבעלי המניות, באמצעות רכישת מניות עצמית של 2.5 מיליארד דולר וחלוקת דיבידנדים בהיקף של 105 מיליון דולר. "הביצועים של אפלייד ברבעון השני היו שיא של כל הזמנים", אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס. "בהתייחס למגמות הטכנולוגיות המרכזיות כיום, יש כעת לאפלייד את ההזדמנות הגדולה ביותר בתולדותיה. השווקים שבהם אנו פועלים הם חזקים ומספקים מנועי צמיחה לטווח ארוך", אמר. החברה שהמכירות ברבעון השלישי יסתכמו ב-4.33-4.53 מיליארד דולר, המייצג גידול של כ-18% בהשוואה לרבעון השני 2017.

פעילות רחבת-היקף בישראל

אפלייד מטיריאלס, פועלת בישראל (בתמונה למעלה) מאז שנת 1997 ונחשבת לאחת מחברות ההייטק הראשונות שהקימו מרכז פעילות אסטרטגי בישראל. במהלך העשור האחרון השקיעה החברה בישראל כ-1.5 מיליארד דולר במחקר ובפיתוח והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ואחת מהיצואניות הגדולות מישראל. חברת אפלייד מטיריאלס מפתחת ומייצרת מערכות לבקרת תהליכי ייצור שבבים. להערכת החברה, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך מכונות שלה שפותחו ויוצרו בישראל. בשנים האחרונות רושמת החברה צמיחה מרשימה בפעילות בישראל והיא נמצאת בגיוס של מואץ של עובדים חדשים, וכיום היא מעסיקה כ-1,400 עובדים בישראל.

למידע נוסף על תעסוקה באפלייד מטיריאלס ישראל: http://appliedjobs.co.il/

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות