בן ויינברגר ייכנס לתפקיד מנכ"ל אורביט

29 יולי, 2018

הוא מחליף את איתן ליבנה שיפרוש בתחילת ספטמבר השנה. ויינברגר מגיע לאורביט מחברת לומוס. בעקבות כניסת קרן פימי לחברה, היא נערכת לפרוייקט התרחבות הכולל גם מעבר לאתר חדש בעמק חפר

שינויים בהנהלת חברת אורביט (Orbit) מנתניה: בן ויינברגר (בתמונה למעלה) ייכנס לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של איתן ליבנה שנכנס לתפקיד בחודש יולי 2016. החילופים בהנהלה ייכנסו לתוקף ב-5 לספטמבר השנה. ויינברגר הוא בעל תואר מהנדס מערכות מידע מהטכניון, ומגיע מחברת לומוס (Lumus) הישראלית, המפתחת מערכת אופטית לתצוגת מציאות רבודה (AR) בהתקנים לבישים. ויינברגר ניהל את לומוס בשנים 2015-2017.

לפני-כן הוא שימש בתפקיד המשנה למנכ"ל בחברת אסנס מהרצליה (essence), המפתחת מוצרים לבית החכם, מערכות אבטחה ומוצרים עבור שוק הבריאות הדיגיטלי. ויינברגר הוא בעל ניסיון רב בניהול גופים גדולים, ומילא תפקידי פיתוח וניהול בכירים בחברת אמדוקס בין השנים 1991-2010. בעקבות ההודעה לבורסה, עלתה מניית אורביט בתל אביב בכ-1.5% והיא נסחרת לפי שווי שוק של כ-170 מיליון שקל.

קרן פימי מרעננת את אורביט

חברת אורביט נמצאת כיום בתהליך התחדשות. החברה מספקת מערכות תקשורת למשימות חיוניות  (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. בכלל זה מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת פנים במטוסים. החברה מעסיקה כ-170 עובדים ובשנת 2017 הסתכמו מכירותיה בכ-39 מיליון דולר.

בחודש נובמבר 2017 רכשה קרן פימי את השליטה בחברה (33.4% מהמניות) וקיבלה אופציה להגדיל את אחזקותיה ל-55% בתוך חמש שנים. עם השלמת העיסקה, פרש היו"ר ובעל השליטה הקדם, זאב שטיין, ובמקומו מונה יצחק גת לתפקיד יו"ר החברה. גת הגיע מהתעשייה הביטחונית ושימש כמנכ"ל רפאל בשנים 2013-2016, וכמנכ"ל אלישרא בשנים 2005-2013.

בעקבות הזרקת המזומנים לחברה, היא החלה בפעילותיות התרחבות, הכוללות מעבר בסוף 2019 למבנה חדש באזור התעשייה עמק חפר. אורביט תעביר אליו את כל פעילויותיה, כולל ההנהלה ומפעל היצור. בשלב הראשון היא תנצל שלוש קומות במבנה. לגבי הקומה הנוספת, אורביט תקבל אופציה לשכירת הקומה וצפוה לממש את האופציה בהתאם להתרחבותה העתידית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית