טאואר-ג'אז תייצר רכיבים צבאיים בארה"ב ב-65/45 ננומטר

15 אוקטובר, 2018

עד היום היא סיפקה למערכת הביטחון האמריקאית רכיבים שיוצרו במיוחד עבורה בטכנולוגיות של 180 ננומטר ושל 130 ננומטר. העידכון יאפשר ללקוחותיה לספק לצבא האמריקאי חיישני תמונה, התקני הספק ורכיבי RFCMOS בתדר גבוה

חברת טאואר-ג'אז (TowerJazz) ממגדל העמק, מוסיפה טכנולוגיות חדשות לרשימת הטכנולוגיות שלה המוסמכות על-ידי משרד ההגנה האמריקאי (ITAR – International Traffic in Arms Regulations). בשלב הראשון היא הוסיפה תהליך ייצור בגיאומטריה של 65 ננומטר, המאפשר לייצר שבבים חיוניים עבור יישומי חלל וביטחון קריטיים בתכניות ההגנה הלאומית בארה"ב. מנהל חטיבת החלל והביטחון בטאואר-ג'אז, מייק סקוט, אמר שבקרוב היא תשלב בתוכנית גם הסמכה לתהליכי ייצור של 45 ננומטר.

חברת טאואר-ג'אז מספקת רכיבים עבור יישומים קריטיים של צבא ארצות הברית באמצעות החברה הבת Jazz Semiconductor הנמצאת בניפיורט ביץ', קליפורניה. למעשה, בחלק מהטכנולוגיות היא ספקית בלעדית של צבא ארצות הברית. השבבים מיוצרים בקליפורניה ונמסרים לצבא האמריקאי באמצעות החברה הבת Jazz Semiconductor Trusted Foundry שהוקמה בשנת 2013 והצטרפה לקבוצה קטנה מאוד של חברות שקיבלו הסמכה לספק רכיבי מיקרואלקטרוניקה קריטיים (תוכנית DMEA).

בכך היא הצטרפה לרשימה מצומצמת מאוד של פחות מ-60 חברות מתחום תעשיית השבבים אשר קיבלו את ההסמכה הזו. ההסמכה הגבוהה מאפשרת לה להרחיב את פעילותה מול קבלני מערכות של הצבא האמריקאי, דוגמת רייתאון, BAE, נורתרופ גרומן וכדומה. טכנולוגיות הייצור המוסמכות של טאואר-ג'אז כוללות טכנולוגיות ייצור המשמשות לקריאת גלאי אינפרא אדום ואולטרה סגול במערכות ניטור ומעקב צבאיות, ויישומי רנטגן צבאיים אסטרונומיים ועד ליישומי בדיקה תעשייתיים. עד היום סיפקה טאואר-ג'אז טכנולוגיות בגיאומטריה של 180 ננומטר ושל 130 ננומטר. העידכון יאפשר ללקוחותיה לספק לצבא האמריקאי חיישני תמונה דינמיים בעלי טווח תמונה גבוה, התקני הספק משולבים ורכיבי RFCMOS בתדר גבוה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס