רקוטן תטמיע את הפתרון של רדקום ברשת ה-5G

8 נובמבר, 2020

רדקום פיתחה פלטפורמת הבטחת שירות לרשתות דור חמישי. רקוטן היפנית השיקה בספטמבר רשת דור חמישי ותבצע בשנה הבאה שדרוג נוסף. זהו אחד ההסכמים הראשונים בתעשייה בתחום הבטחת השירות לדור החמישי

[בתמונה: אייל הררי, מנכ"ל רדקום]

חברת רדקום (Radcom) מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ענקית הסחר האלקטרוני היפנית רקוטן (Rakutan) אל תוך עולמות הדור החמישי. בשבוע שעבר הודיעה רדקום כי חתמה על הסכם רב-שנתי עם רקוטן, שבמסגרתו תטמיע רקוטן את פלטפורמת הבטחת השירות החדשה של רדקום, Radcom ACE, ברשת הדור החמישי שהשיקה רקוטן באחרונה. הפתרון של רדקום ינטר את תעבורת הרשת בזמן אמת, יספק נראות על רמת השירות שמקבלים המשתמשים ויתריע על תקלות, שיבושים ועומסים.

רקוטן היא אחת מחברות הסחר האלקטרוני הגדולות בעולם. בתחילת אפריל השיקה רקוטן רשת תקשורת חדשה ביפן, והפכה למפעילת התקשורת הרביעית במדינה. מה שמייחד את הרשת החדשה של רקוטן הוא היותה וירטואלית לחלוטין (Virtualized RAN), כלומר שכל מרכיבי הרשת והפונקציות שלה מנוהלים מהענן. אחת הספקיות המרכזיות של רקוטן בניהול הרשת היא רדקום.

בחודש ספטמבר העלתה רקוטן לאוויר את רשת הדור חמישי שלה, Rkutan Mobile V. הרשת עדיין מתבססת על תשתית LTE (דור רביעי) קיימת, מה שקרוי Non-Stand Alone 5G. ב-2021 תשיק רקוטן רשת דור חמישי טהורה (Stnad Alone 5G). ההסכם עם רדקום כולל הטמעה גם ברשת הדור החמישי שכבר פעילה מסחרית וגם זו העתידית. ברדקום מציינים כי ההסכם עם רקוטן הינו אחד מחוזי הבטחת השירות הראשונים בתעשייה עבור רשתות דור חמישי טהורות. "זוהי הכרה חשובה בהובלה של רדקום בתחום הבטחת שירות לרשתות 5G, ומהלך המגדיל את הנראות העסקית שלנו ל-2021," נמסר מרדקום.

פלטפורמות להבטחת שירות נועדו כדי לוודא כי כל משתמש זוכה לרוחב-הפס ולתעבורת הנתונים הנדרשים כדי שהיישום יפעל כמצופה, בין אם מדובר בצפייה בסרטון ביוטיוב, משחק רשת או תקשורת בין רכבים (V2X). ברשתות דור חמישי האתגר הוא מורכב יותר וזאת בשל ריבוי המכשירים והיישומים. ACE עושה שימוש בכלים של למידת-מכונה, שמאפשרים לאפיין, על סמך זיהוי מאפיינים וחריגות, את סוגי המכשירים ואת תבניות השימוש עבור היישומים, גם כאשר התוכן מוצפן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי , חדשות

פורסם בתגיות: יפן , רדקום , רקוטן