מאסיבית מדווחת על גידול של 60% במכירת מדפסות

5 יולי, 2021

מפתחת מדפסות להדפסת חלקים גדולים מאוד. במחצית הראשונה של 2021 היא מכרה 8 מדפסות בהיקף של 3 מיליון דולר, וקיבלה 3 הזמנות למדפסת החדשה להדפסת תבניות יציקה תעשייתיות. החברה פותחת משרדים באטלנטה ובריסל

חברת מאסיבית (Massivit) מלוד, המפתחת מדפסות להדפסת חלקים גדולים, פרסמה אתמול (א') תוצאות מקדמיות למחצית הראשונה של 2021, אשר מהן עולה כי החברה מכרה שמונה מדפסות מהדגמים הקיימים, לעומת חמש מדפסות בתקופה המקבילה ב-2020. היקף ההכנסות מהמכירות הללו מוערך בכ-3 מיליון דולר, לעומת 1.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2020 – גידול של 62%. אלה הן התוצאות הפומביות הראשונות שמפרסמת החברה מאז שהונפקה בבורסה של תל אביב לפני כחצי שנה.

חברת מאסיבית הוקמה בשנת 2013 על-ידי גרשון מילר, הנחשב ליזם וטכנולוג מוערך מאוד בתחום התלת-מימד וייסד בעברו את חברת Idanit שפיתחה מכונות דפוס דיגיטליות בפורמט גדול, ולאחר מכן היה שותף גם להקמת חברת אובג'ט (Objet), שנמכרה לסטרטסיס. מאסיבית פיתחה שורה של מדפסות שמשמשות להדפסה של חלקים בנפח גדול ותבניות יציקה לשוקי הרכב, ספנות, רכבות, ריהוט, והפרסום. מדפסות החברה מאפשרות הדפסה מהירה גם של אבות טיפוס וגם של סדרות ייצור קצרות.

המדפסת האחרונה שפיתחה מאסיבית, Massivit 10000, מהווה חלופה למכונת CNC ומאפשרת להדפיס במהירות תבניות יציקה גדולות מימדים לחומרים מרוכבים כמו סיבי פחמן ופיברגלאס. בדו"ח המקדמי מדווחת החברה כי החלה לקבל הזמנות לדגם החדש, עוד לפני השקתו המתוכננת בשנה הבאה. בסך הכול קיבלה החברה במחצית הראשונה של השנה שלוש הזמנות ל-Massivit 10000, ובסך הכול לחברה 11 הזמנות עתידיות עבוד הדגם.

בתוך כך, הודיעה החברה כי היא פועלת כעת להרחבת פריסתה הגלובלית, והיא צפויה לפתוח החודש מרכזי פעילות באטלנטה ובבריסל עבור השוק האמריקאי והשוק האירופי. בשנה האחרונה חתמה החברה הסכמי הפצה גדולים עם חברות מיפן ואיטליה. לפני מספר חודשים הצטרף דדי פרלמוטר לחברה כמשקיע וכחבר דירקטוריון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , דוחות רווח , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: מאסיבית