זיו פריזט מונה לסמנכ"ל השיווק של אפלייד מטיריאלס ישראל

11 יולי, 2021

ינהל את האסטרטגיה השיווקית ומערך השיווק הגלובלי של החברה. חברת אפלייד מטיריאלס ישראל מעסיקה כ-1,800 עובדים. בימים אלה היא מגייסת כ-250 עובדים נוספים

בתמונה למעלה: זיו פריזט. צילום: רון אוריאל

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל (Applied Materials), אשר אחראית לתחום מערכות בקרת הייצור (Process Diagnostics and Control) של שבבים בחברת אפלייד מטיריאלס העולמית, מינתה את זיו פריזט לסמנכ"ל השיווק של החברה. פריזט יהיה אחראי על האסטרטגיה השיווקית של החברה ועל ניהול מערך השיווק הגלובלי שלה. חברת אפלייד מטיריאלס ישראל מעסיקה כ-1,800 עובדים ופועלת במתכונת של יחידה עסקית עצמאית הבצעת בעצמה את הפיתוח, הייצור והשיווק ישירות ללקוחות, שהן יצרניות השבבים הגדולות בעולם ופועלות בעיקר באסיה, באירופה ובארה"ב.

פריזט הצטרף לאפלייד בשנת 2005 כמהנדס אפליקציה ומאז מילא תפקידי פיתוח, ניהול לקוחות ושיווק. בתפקידו האחרון עמד בראש קו מוצרי Defect Review, הכולל את מערכת SEMVision שהיא אחד ממוצרי הדגל של החברה. פריזט יחליף בתפקידו את דיוויד בלום, אשר יוצא לדרך חדשה. חברת אפלייד מטיריאלס ישראל מפתחת ומייצרת מערכות בדיקה לבקרת איכות הייצור של מוליכים למחצה. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך מכונות של אפלייד מטיריאלס ישראל.

פעילות החברה בישראל נמצאת בצמיחה מואצת והיא צפויה לגדול השנה בשיעור של כ-50%, זאת בהמשך לצמיחה של 46% שנרשמה בשנת 2020. בימים אלה החברה מגייסת כ-250 עובדים חדשים עבור תפקידי פיתוח, הנדסה, ייצור ותפעול וכן לתפקידי שיווק. נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס העולמית, גארי דיקרסון, העריך לאחרונה שפעילות בקרת הייצור (Process Diagnostics and Control) שעליו אחראית אפלייד ישראל, תצמח ב-2021 ביותר מ-25%, "הודות למוצרי בדיקות אופטיות ו-eBeam הנמצאים נמצאים בשלבים הראשונים של אימוץ".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות