אנירוד דווגאן יחליף את ליפ-בו טאן כמנכ"ל קיידנס

28 יולי, 2021

מנכ"ל החברה העולמית, ליפ-בו טאן, יעבור לכהן כיו"ר החברה ב-15 בדצמבר 2021. דווגאן ניהל את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה והוביל את אסטרטגיית Intelligent System Design

בתמונה למעלה: אנירוד דווגאן (מימין) וליפ-בו טאן

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הודיעה שמנכ"ל החברה העולמית, ליפ-בו טאן, יעבור לכהן כיו"ר החברה ב-15 בדצמבר 2021, ונשיא החברה אנירוד דווגאן יחליף אותו בתפקיד מנכ"ל ונשיא. דווגאן יצטרף לחבר המנהלים של קיידנס כבר ב-2 באוגוסט. ליפ-בו טאן, כיום בן 61, מכהן כמנכ"ל קיידנס מינואר 2009. הוא הוביל מהפך שהתבסס על פיתוח חדשנות, רכישות אסטרטגיות ובניית שותפויות חזקות עם שחקנים מובילים בתעשייה.

בתקופתו כמנכ"ל, צמחו הכנסות קיידנס מפחות ממיליארד דולר לכ-3 מיליארד דולר בשנה, ומחיר המניה זינק בכ-3,200 אחוזים. במקביל לתפקידו בקיידנס, ליפ-בו טאן הוא גם מייסד ויו"ר קרן ההשקעות Walden International. "הדירקטוריון ואני מרגישים שזה הזמן המתאים להעביר את השרביט לדור הבא", אמר. "אנירוד הוא האדם הנכון להוביל את החברה לשלב הצמיחה הבא".

אנירוד דווגאן, 51, כיהן כנשיא קיידנס מאז 2017 והיה אחראי על המחקר והפיתוח, המכירות והנדסת השטח, וכן על קבוצות האסטרטגיה, השיווק והפיתוח העסקי. דווגאן ניהל את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה והוביל את אסטרטגיית Intelligent System Design הממנפת את מורשת התוכנה החישובית של קיידנס במטרה להתרחב אל מעבר לעסקי הליבה של החברה, ובכך להגדיל את שוק היעד פי שלושה, לכ-30 מיליארד דולר.

דווגאן הצטרף לקיידנס בשנת 2012 ומילא בה תפקידים בכירים, כולל סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצות Digital & Signoff ו-System & Verification. לפני שהצטרף לקיידנס, הוא שימש בתפקידי ניהול בכירים ב-Magma Design Automation וב-IBM. דווגאן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהמכון ההודי לטכנולוגיה, דלהי, ובעל תואר שני ושלישי (PhD) בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת Carnegie Mellon.

חברת קיידנס מספקת כלים לתכנון אלקטרוני ומעסיקה כ-9,000 עובדים. בשנת 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-2.7 מיליארד דולר. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-39.9 מיליארד דולר. קיידנס בישראל היא פועלת בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה, המעסיקים ביחד כ-300 אנשי פיתוח ומנוהלים על-ידי פרופ' זיאד חנא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות