שיתוף הפעולה קיידנס, TSMC ומיקרוסופט הניב כלי פיתוח בענן

2 דצמבר, 2021

ניתן כעת להאיץ את הפיתוח של שבבים חדשים באמצעות פתרון Tempus Timing Signoff של קיידנס והטכנולוגיות של TSMC, אשר זמינות בפלטפורמת הענן Cadence CloudBurst ובפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט

חברת קיידנס (Cadence) הודיעה שבעקבות שיתוף הפעולה עם TSMC ומיקרוסופט בניצול תשתית ענן כדי להאיץ Timing Signoff של תכנונים עם יותר מ-10 מיליארד טרנזיסטורים, ניתן כעת להאיץ את הפיתוח של שבבים חדשים באמצעות פתרון Tempus Timing Signoff של קיידנס והטכנולוגיות של TSMC, אשר זמינות בפלטפורמת הענן Cadence CloudBurst ובפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט.

"שיתוף הפעולה עם קיידנס ומיקרוסופט באמצעות TSMC OIP Cloud Alliance, העניק ללקוחות המשותפים שלנו גישה לטכנולוגיות המתקדמות שלנו", אמר סוק לי, סגן נשיא חטיבת ניהול תשתיות התכנון ב-TSMC. לפרטים ומידע נוסף על שיתוף הפעולה ניתן להוריד נייר עמדה הכולל אסטרטגיות לשיפור המדרגיות בענן, וכן דוגמאות מפורטות לשימוש בפתרון Tempus Timing Signoff של קיידנס ו-best practices של Azure Cloud IT מבית מיקרוסופט.

חברת קיידנס מספקת כלים לתכנון אלקטרוני ומעסיקה כ-9,000 עובדים. בשנת 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-2.7 מיליארד דולר. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-48.5 מיליארד דולר. קיידנס בישראל היא פועלת בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה, המעסיקים ביחד כ-300 אנשי פיתוח ומנוהלים על-ידי פרופ' זיאד חנא.

להורדת נייר העמדה: https://online.tsmc.com/online

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס