היטאצ'י אסטמו תשלב את חיישן ה-SWIR של TriEye במערכות ADAS

20 ינואר, 2022

מדובר בספקית המערכות לרכב השנייה בגודלה בעולם. היא תשלב את חיישן ה-SWIR במערכות בטיחות כדי לתת מענה למצבי ראות ירודים

ספקית המערכות לרכב Hitachi Astemo, המשתייכת להיטאצ'י והונדה, תשלב את חיישן האינפרא-אדום באורך גל קצר (SWIR) של חברת TriEye במערכות עזר בטיחותיות לנהג (ADAS). מערכות הבטיחות של היטאצ'י אסטמו מתבססות על שימוש בשתי מצלמות ומכ"ם, והשילוב של החיישן של TriEye נועד כדי לתת מענה למצבים של תנאי ראות ירודים כמו חושך, ערפל, גשם וכדומה, שבהם הביצועים של מצלמות לוקים בחסר. היטאצ'י תשתמש במערכת SEDAR, שהשיקה TriEye באחרונה. מדובר בפתרון שלם עבור עולם הרכב, אשר מייצר על בסיס המידע הגולמי שנקלט בגלאי תמונה ברזולוציית HD ומפת עומק מפורטת של הסביבה מחוץ לרכב, כאמור גם בתנאי ראות ירודים.

היטאצ'י אסטמו הוקמה ב-2019 כמיזם משותף של היטאצ'י (66%) והונדה (33%), והיא כוללת 3 חטיבות של הונדה בתחום החלפים לרכב ואת החברה-בת Hitachi Astemo של היטאצ'י. החברה הממוזגת משקפת הכנסות שנתיות הנאמדות ב-20 מיליארד דולר וכ-75,000 עובדים, והיא נחשבת לספקית המערכות (Tier-1) השנייה בגודלה בעולם. החברה מפתחת ומייצרת מערכות הנעה לרכב חשמלי, יחידות בקרה אלקטרוניות, בולמי זעזועים, חלפים עבור מרכב הרכב (שאסי), מערכות היגוי וכאמור מערכות בטיחות.

חיישן SWIR במחיר שמתאים לתעשיית הרכב

TriEye הוקמה בשנת 2017 על-ידי המנכ”ל אבי בקל, סמנכ”ל המו”פ עומר קאפח ופרופ’ אוריאל לוי, ופיתחה חיישני SWIR (אינפרא-אדום באורך גל קצר), המבוססים על טכנולוגיית CMOS. הייצור בטכנולוגיית CMOS מאפשר להוזיל את עלות ייצור החיישן בסדר גודל משמעותי בהשוואה לתהליך המקובל התעשייה המבוסס על טכנולוגיית InGaAs מורכבת ויקרה. הדבר מאפשר להטמיע את החיישן במערכות קצה רבות ומגוונות, דוגמת כלי-רכב בייצור המוני.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אלקטרואופטיקה , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: trieye