איכילוב משיק עמדות דיגיטליות לשירות עצמי

27 מאי, 2025

יספקו שירות יעיל יותר לכ-1.7 מיליון מטופלים. יהיו אלה עמדות השירות הראשונות מסוגן בבתי חולים בישראל

[צילום: מירי גטניו, דוברות איכילוב]

בית החולים איכילוב השיק עמדת שירות דיגיטלית חדשנית שתשנה את חוויות המטופל ותשדרג את איכות השירות לכי 1.7 מיליון מטופלים בשנה. זוהי עמדת השירות האחודה הראשונה מסוגה בישראל, שתאפשר למטופלים לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי – סריקת מסמכים והדפסת סיכום רפואי, קבלת תו חנייה ועוד. פעולות שיקצרו את זמני ההמתנה, ישפרו את חוויית המטופל ויעילו את עבודת הצוותים הרפואיים. המערכת תדע גם לבצע זיהוי פנים, לקבל תשלומים ועוד.

המערכת, שפותחה והוטמעה בשיתוף פעולה עם חברת מיטווך, מהווה צעד משמעותי בטרנספורמציה הדיגיטלית של בית החולים המיועדת ליצור חווית מטופל טובה, העצמת צוותי בית החולים ושיפור תהליכים קליניים וניהוליים.

הפרויקט, שנמשך כשנתיים וחצי, כלל אפיון, התקנה וייעוץ טכנולוגי, ומומן בתרומה של 250 אלף שח על ידי חברת בזק.    

אירוע ההשקה התקיים באודיטוריום בניין עופר בנוכחות מנכ"ל בית החולים פרופ' אלי שפרכר, מנכ"ל בזק, יו"ר בזק, צוות בית החולים והספקים שהיו שותפים בהקמת הפרויקט.

קובי שרם, מנהל תחום רפואה בחברת מיטווך: "הטמעת עמדת השירות האחודה באיכילוב היא פריצת דרך בשירותי הבריאות הדיגיטליים בישראל. חווית השירות למטופל תהייה ברמה הגבוהה ביותר. המערכת מאפשרת לצוותי בית החולים לתת למטופל את השירות הטוב ביותר תוך שימת דגש על מה שחשוב ביותר – יחס אישי לכל מטופל". 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות