SQLink: זינוק של 70% בגיוס עובדים טכנולוגיים בתעשייה הבטחונית

10 יולי, 2024

לפי נתוני SQLink, יש גם עלייה בגיוס בכירים, והחברות הביטחוניות משפרות את תנאי השכר כדי למשוך עובדים. בחברה גם מזהים תופעה של חזרת עובדים מהשוק הפרטי לחברות ביטחוניות

[טלי קמפינסקי, מנהלת מגזר צפון בקבוצת SQLINK. צילום אינגה אבשלום שיליאן]

בשעה שבכלל מגזר ההייטק ניכרת האטה בקצב גיוסי העובדים, בתעשיות הביטחוניות דווקא גובר הביקוש למשרות טכנולוגיות – כך לפחות עולה מנתונים שמפרסמת היום חברת SQLink, שמתמחה בגיוס עובדים בהייטק, ולפיהם מאז פרוץ המלחמה חל זינוק של כ-70% בגיוס למשרות טכנולוגיות בקרב החברות הבטחוניות. בחברה ההשמה מציינים כי שיא נרשם בשני הרבעונים האחרונים.

עוד עולה מהנתונים, כי יש במאגר החברה 40%-50% יותר משרות פתוחות לתפקידים טכנולוגיים בתעשייה הביטחונית, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. כאשר המשרות הטכנולוגיות המבוקשות ביותר בתעשייה הביטחונית בישראל כיום הן מתכנתים בשפות .net , C++ , Python, מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים, אבטחת מידע, תשתיות ו-DEVOPS ועוד. ב-SQLink מדווחים גם על גיוס גדול יותר של בכירים לתעשייה הביטחונית.

ב-SQLink מציינים כי החברות הביטחוניות בישראל שיפרו את התנאים והשכר בהתאם לתנאי השוק על מנת  למשוך עובדים למשרות שהם מגייסים. "מדובר בתעשייה שיש בה  קביעות ויציבות, שעות עבודה נוחות ומאפשרת גמישות (עבודה היברדית בתפקידים לא מסווגים). בתעשייה הביטחונית בישראל יש כיום כלים וטכנולוגיות חדשניות, כולל הזדמנויות בתוך החברות בעקבות תקנים שנפתחו.

בחברה מצביעים על מגמה מעניינת. "בתקופה האחרונה אנו מזהים מגמה המעידה על שובם של עובדים שעזבו תפקידים בתעשייה הביטחונית, לטובת השוק הפרטי, וכעת מבקשים לשוב ולעבוד בחברות ביטחוניות. נראה, כי מגמה זו באה בשל העובדה כי בתעשיות הביטחוניות קיימת יציבות תעסוקתית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: SQLink , השמה