כנס DevelopEX2015 יתקיים ב-11 בנובמבר בקרית נתב"ג

1 נובמבר, 2015

הפליט מסרייבו שהפך למנכ"ל, העולה מרוסיה שהקים את חברת הסטארטאפ המבטיחה והיזם שהצליח למזער טכנולוגיה צבאית לצרכים רפואיים. יזמים ישראלים יספרו על האתגרים האישיים שלהם, בכנס DevelopEX2015

הפליט מסרייבו שהפך למנכ"ל חברת הייטק מצליחה, העולה מרוסיה שהקים את חברת הסטארטאפ המבטיחה ביותר והיזם שהצליח למזער טכנולוגיה צבאית לצרכים רפואיים. שלושה יזמים ישראלים יספרו על האתגרים האישיים שלהם, בכנס DevelopEX2015

ד"ר גבי עידן, מייסד גיוון אימג'ינג
ד"ר גבי עידן, מייסד גיוון אימג'ינג

שלושה מהיזמים המצליחים ביותר בישראל יחשפו את סיפורם האישי בכנס DevelopEX2015, שיתקיים ביום ד', ה-11 בנובמבר 2015 במרכז הכנסים Avenue שבקרית שדה התעופה. הפעם הם לא ידברו על הטכנולוגיות שפיתחו, אלא על האתגרים האישים במהלך הקריירה שלהם בתעשית האלקטרוניקה הישראלית.

הרבויה ביליק, (הידוע כיום בשם בילי) הגיע לישראל כפליט בשנת 1993 בעקבות מלחמת האזרחים שהתנהלה ביוגוסלביה בתחילת שנות ה-90. הנער הצעיר בן ה-22 הגיע לארץ לבדו ותכנן להישאר כאן רק, עד שוך הקרבות .

אך לאחר זמן קצר החליט להתחיל בלימודי הנדסת חשמל בטכניון וכיום הוא משמש כמנכ"ל חברת אנפורנה לאבס (שבבעלות חברת אמזון), אותה הוא הקים ביחד עם אביגדור וילנץ וקומץ חברים שפרשו לשם כך מחברת מארוול ישראל.

פרופ' סימון ליצין, מייסד Storedot
פרופ' סימון ליצין, מייסד Storedot

פרופ' סימון ליצין הגיע לישראל בשנת 1982 לאחר שסיים אל לימודי הדוקטורט בהנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטה הציבורית של סנט פטרסבורג. בנוסף להיותו איש סגל בכיר באוניברסיטת תל-אביב, הספיק סימון לשמש כמדען ראשי של החברות אם-סיסטמס וסנדיסק, וכראש הסניף הישראלי של איגוד המהדסים העולמי IEEE. ב-2012 הוא יזם את הקמת חברת סטורדוט (Storedot), אשר הוכתרה לפני כמה שבועות כחברת הסטארט-אפ המבטיחה בישראל בכנס ג'רני של פירמת רוה"ח ארנסט אנד יאנג (E&Y).

היזם השלישי הוא ד"ר גבי עידן, אשר שימש כמדען בחברת רפאל כשהחליט להסב טכנולוגיות צבאיות שפיתח לשימושים רפואיים. חברת גיוון אימג'ינג שהוקמה על בסיס הטכנולוגיות שפיתח הונפקה בנסד"ק בשנת 2001 ובשנת 2014 נרכשה על-ידי חברת Covidien תמורת קרוב למילארד דולר.

50 מרצים מהאקדמיה ומחברות ענק

במהלך כנס DevelopEX2015 יוצגו מוצרים וטכנולוגיות חדשניות נוספות אשר פותחו לאחרונה בארץ ובעולם. הכנס יכלול כ-50 מרצים ומנחים מכל העולם ומספק מפגש הפסגה המקצועי של כל העוסקים בתכנון, פיתוח, וייצור כרטיסים אלקטרונים ומערכות מוכללות. 

יו"ר משותף של כנס DevelopEX2015, שלמה גרדמן,  הסביר את מהות הכנס: "לאור הגידול החד שחל בשנים האחרונות בפיתוח מערכות מוכללות החלטנו לקיים כנס שיתמקד בטכנולוגיות ובכלים המאפשרים לשפר את עבודתם של מפתחי מערכות אלקטרוניות. לכנס הוזמנו מרצים ומומחים בכירים מהחברות המובילות בתעשיה, בהן: סמסונג, ברודקום,טקסס אינסטרומנטס, NXP, אינטל, טקטרוניקס, פלקסטרוניקס וכן חוקרים מהאוניברסיטאות המובילות בישראל דוגמת הטכניון, אונ' ת-א, אונ' בר-אילן, אונ' בן-גוריון ואחרות".

בכנס צפויים להשתתף כ-1,000 מאנשי התעשייה: מהנדסים, מנהלי פיתוח, סמנכ"לים, מנכ"לי חברות בתחום האלקטרוניקה, משקיעי הון סיכון ומומחים מקצועיים בתעשייה. כל ההרצאות המקצועיות ב-DevelopEX2015 נבחרו על-ידי ועדת היגוי מקצועית המורכבת מאנשי אקדמיה ותעשיה בכירים בראשות פרופ' יצחק בירק, ראש המעבדה למערכות מקביליות בטכניון והיו"ר המקצועי של DevelopEX2015.  

פרופ' בירק אמר שהשנה יוצגו בכנס כמה טכנולוגיות חדשניות אשר פותחו בישראל בזכות יכולות החשיבה והיצירתיות של המהנדסים הישראלים. "מתוך הבקשות הרבות שהתקבלו בחרנו את הטובות ביותר ואני שמח לאפשר לאנשי התעשיה ללמוד על החידושים הללו באמצעות הצגתם ב-DevelopEX2015".

לצפייה בתוכנית הכנס לחצו כאן.

לפרטים נוספים: לימור אהרוני, 09-7454007, [email protected]

ובאתר הכנס: www.developex.co.il    

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , אנשים , חדשות