ארגוס נבחרה למיזם הסטראט-אפ של Daimler

19 יולי, 2016

ספקית פתרונות אבטחת הסייבר לתחום הרכב נבחרה מבין 300 חברות להשתתף במיזם "אוטוסטרדת הסטארט-אפ" של קונצרן Daimler הגרמני

ספקית פתרונות אבטחת הסייבר לתחום הרכב נבחרה מבין 300 חברות להשתתף במיזם "אוטוסטרדת הסטארט-אפ" של קונצרן Daimler הגרמני

startupautobahn
ה-FO 15, פרויקט הדגל של מרצדס בתחום הרכב החכם

חברת Argus  מקרית עתידים, המפתחת טכנולוגיה להגנת סייבר של כלי רכב המאפשרת ניתוק בין מערכות התקשורת של הרכב ובין המנוע והבלמים, הודיעה אמש (18.08.2016) כי נבחרה מבין 300 חברות להשתתף במיזם "אוטוסטרדת הסטארט-אפ" (Startup Autobahn) שמוביל קונצרן הרכב הגרמני Daimler יחד עם מאיץ הסטרטאפים הגרמני Plug and Play.

במסגרת מיזם אוטוסטרדת הסטארט-אפ יזכו חברות צעירות לתמיכה של 25,000 אירו בתמורה לנתח של 5% בבעלות על חברות ההזנק. המיזם מתמקד בראש ובראשונה בחברות העוסקות בתחום החומרה – תחום בו מתמחה התעשיה הגרמנית. קונצרן דאימלר, כמו שאר יצרניות הרכב המובילות ברגמניה הפנים בחודשים האחרונים את השינויים העצומים בפניהם עומד תחום הרכב, והמיזם הוא ללא ספק ניסיון לשדרג את היכולות הטכנולוגיות של הקונצרן לקראת המהפכה החכמה הצפויה בשנים הקרובות.

Daimler נחושה להפוך את שטוטגראט לעמק הסילקון של תעשיית הרכב

Hardware-Lab-Produktion-ARENA2036_2-620x413
הדמיה של הסדנה המפוארת שהקימה דאימלר במסגרת המיזם

אוטוסטרדת המידע איננה רק תמיכה כלכלית בחברות צעירות – קונצרן הרכב הגרמני אשר חולש על מותגים מובילים כמרצדס, סמארט, ומיצובישי פוסו מקים קמפוס פיתוח ומחקר עצום ממדים בשטוטגארט – מקום מושבו המסורתי של הקונצרן. בנוסף לקמפוס מחקרי בהיקף של למעלה מ-10,000 מ"ר, תוקם במסגרת הפרויקט ה-ARENA2036; סדנת הייטק עצומה בה יוכלו החברות המשתתפות בחממת הסטארט-אפ לנסות מכונות מכל הסוגים. הסדנה, שתפתח כבר בשבועות הקרובים מצוידת בציוד חדיש, בין היתר במדפסות תלת מימד מתקדמות.

"הקמתה של אוטוסטראדת המידע היא עדות לתפקיד המכריע של הטכנולוגיה בתחום הניידות. אנו שמחים להשיק את המיזם בדיוק בנקודת זמן מכרעת בה המכונית החכמה הופכת מחזון למציאות" אמר דר. מיכאל מולר, מנהל תחום אירופה והמזרח התיכון בארגוס. " ארגוס שמחה על שנבחרה להשתתף במיזם אוטוסטרדת הסטארט-אפ של דאימלר – הבחירה בנו משקפת את החדשנות של ארגוס בתחום אבטחת הסייבר לרכבים חכמים ומקושרים. המכוניות המחוברות של המחר יזדקקו לפתרונות אבטחה חכמים שיבטיחו את בטיחות הנוסעים כמו גם את פרטיותם, ואנו שואפים להיות אלה שיספקו את הפתרונות הטובים ביותר בתחום".

חברת ארגוס פועלת במסגרת קבוצת רדף, וזהר זיסאפל משמש כיו"ר החברה. היא נוסדה על-ידו ב-2013 בשיתוף עם שלושה מומחי סייבר יוצאי יחידת 8200: המנכ"ל עופר בן-נון, סגן נשיא למו"פ אורון לביא והטכנולוג הראשי ירון גלולה. היא פועלת בדיוק בנישה המתפתחת הזו של פיתוח פתרונות אבטחת סייבר ליצרניות רכב וספקיות שירותים לנהגים.

מרכז הפיתוח של החברה נמצא בקרית עתידים, תל אביב, ולחברה משרדים גם במישיגן, עמק הסיליקון, שטוטגרט וטוקיו. הטכנולוגיה של החברה עוקבת אחר תנועת הנתונים בתוך רשתות התקשורת של כלי הרכב (CAN Bus), ומאתרת חריגות שעשויות להעיד על ניסיונות פריצה. ניתן להטמיע את הטכנולוגיה בתוך קווי הייצור של המכונית, בלא צורך לבצע שינויים הנדסיים ברכיבי הרכב

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , IOT , חדשות , רכב אוטונומי